• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
5

هنوز از گردشگران گمشده در آب ملخ خبری نیست !

  • کد خبر : 8047
  • 31 مرداد 1401 - 9:05
هنوز از گردشگران گمشده در آب ملخ خبری نیست !
سیناخبر- فرماندارشهرستان سمیرم گفت: جستجوی سه‌روزه برای یافتن دو گردشگر اصفهانی که در روستای آب ملخ شهرستان سمیرم ناپدید شده‌اند بی‌حاصل بوده است، اما عملیات جستجو ادامه دارد.

به گزارش روز دوشنبه سیناخبرمراد الیاس‌پور درباره ناپدید شدن دو گردشگر در روستای آب ملخ شهرستان سمیرم، اظهار کرد: دو گردشگر اصفهانی که برای گردش به روستای آب ملخ سمیرم رفته بودند از روز پنجشنبه، ۲۷ مرداد ناپدید شده‌اند. منطقه آب ملخ آبشاری به نام تخت سلیمان دارد که به دلیل خطر زیاد آن، نرده‌های فلزی و علائم هشدار دهنده برای حفاظت از گردشگران در این منطقه نصب شده است که ظاهراً این دو گردشگر به نام‌های احمدیان و سیستانی به این علائم هشدار دهنده توجهی نکرده‌اند و از نرده‌های فلزی عبور کرده‌اند.

الیاس پور افزود: بعد از نرده‌ها صخره‌های خطرناکی وجود دارد که در زیر این صخره‌ها، رودخانه‌ای خروشان در جریان است و آب در این ناحیه شتاب زیادی دارد. به احتمال قوی این دو گردشگر داخل آب رفته‌اند و شدت جریان رودخانه آنان را با خود بُرده است.

وی گفت: در سه روز گذشته تیم‌های هلال احمر مشغول جستجو برای یافتن این دو گردشگر هستند و فعلاً آبِ رودخانه گل‌آلود است و تاکنون این جستجوها بی‌حاصل بوده است، اما عملیات جستجو کماکان ادامه دارد.

فرماندار سمیرم با بیان اینکه با توجه به شرایط، احتمال زنده بودن گردشگران اصفهانی ضعیف است، تصریح کرد: به هر حال جستجو تا یافتن این دو نفر ادامه خواهد داشت. البته درخواست نیروهای بیشتر برای جستجو به اصفهان داده‌ایم.

الیاس پور خاطرنشان کرد: اگر این دو گردشگر غرق شده باشند احتمال اینکه جریان آب اجساد آنان را تا ۱۵ کیلومتر بُرده باشد، وجود دارد.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=8047

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.