• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
5

نظام تعلیم و تربیت کانون حمله دشمن قرار گرفته است

  • کد خبر : 20723
  • 08 مهر 1402 - 8:33
نظام تعلیم و تربیت کانون حمله دشمن قرار گرفته است
سیناخبر- امام جمعه موقت شهرضا گفت: دشمن روی دانش‌آموزان سرمایه‌گذاری کرده است، باید معنویت، اخلاق و انقلاب در مدارس جبران شود.

به گزارش روز شنبه سیناخبر حجت‌الاسلام محسن طالب‌پور در خطبه‌های نماز جمعه با گرامی‌داشت روز آتش نشانی اظهار کرد: آتش‌نشانان با جان و هستی خود در این شغل قدم گذاشته‌اند و شایسته است مسئولان برای تأمین تجهیزات و نیرو توجه بیشتری به این قشر داشته باشند.

حجت‌الاسلام طالب‌پور با بیان اینکه باید مردم راه را در زمان بروز حادثه برای خودروهای آتش‌نشانی باز کنند، بیان کرد: گلایه دارم از برخی افراد که گاهی برای آتش‌نشانی مزاحمت ایجاد می‌کنند این کارها دور از اخلاق است و سبب خلل در کار می‌شود.

وی با تبریک ولادت پیامبر اکرم(ص) و آغاز هفته وحدت گفت: نامگذاری هفته وحدت ابتکار ماندگار امام خمینی(ره) بود که توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد، پیامبر برای وحدت همه پیروان ادیان الهی آمده است.

امام جمعه موقت شهرضا با اشاره به بازگشایی مدارس، عنوان کرد: با وجود اینکه مرتب اعلام می‌شود مدارس دولتی حق دریافت وجه ندارند اما در برخی از مدارس ثبت‌نام منوط به پرداخت وجه می‌شود.

حجت‌الاسلام طالب‌پور ادامه داد: دشمن روی دانش‌آموزان سرمایه‌گذاری کرده است، باید معنویت، اخلاق و انقلاب در مدارس جبران شود.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به سفر رئیس جمهور به سازمان ملل گفت: سخنرانی مهم و اساسی رئیس جمهور در سازمان ملل در زمانی که دشمن قرآن‌سوزی می‌کند، ایشان قرآن دستش می‌گیرد و دفاع می‌کند.

امام جمعه موقت شهرضا با اشاره به شکست توطئه و آشوب در کشور بیان کرد:  بر اساس گزارش صندوق بین المللی پول خسارت‌هایی که در سال گذشته بر کشور وارد شد ۱۷۶ هزار میلیارد تومان برآورد شد، بودجه کشور ۷۵۰ میلیارد تومان است به اندازه دو برابر و نیم بودجه کشور خسارت وارد شد.

حجت‌الاسلام طالب‌پور با اشاره به پرتاب ماهواره نور ۳ افزود: این ماهواره با موفقیت در مدار قرار گرفت که توفیق بزرگی برای ایران است، این نشانه نبوغ دانشمندان جوان ایران اسلامی است و برای اولین بار امکان دیدن این ماهواره فراهم شده است.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=20723

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.