• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
15

میزان بارندگی ها در شهرضا ۴۴درصد افزایش یافت

  • کد خبر : 5700
  • 26 فروردین 1398 - 11:09
میزان بارندگی ها در شهرضا ۴۴درصد افزایش یافت
سیناخبر- فرماندارشهرضا در جلسه شورای اداری شهرستان شهرضا گفت: میزان بارندگی در شهرضا تا 24 فروردین امسال، 173 میلی‌متر بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان دهنده 44 درصد افزایش است.

به گزارش سیناخبر علی اصغررفیعی‌نژاد گفت: بخش مهمی از خسارت بارندگی های اخیر با رعایت اصول ایمنی و جلوگیری از ساخت و ساز در حریم رودخانه‌ها قابل پیشگیری است بنابراین نظارت بیشتر برای ممانعت از ساخت و سازهای غیرقانونی در شهرستان، به ویژه در حریم رودخانه‌ها و مسیل‌ها، ضروری است.

رفیعی نژاد با اشاره به کمک‌های مردم این شهرستان به سیل‌زدگان استان‌ خوزستان، تصریح کرد: تاکنون ۱۰۰ میلیون ریال کمک‌های نقدی و ۳۰۰ میلیون ریال کمک‌های غیرنقدی از طرف ناحیه مقاومت بسیج شهرستان به این مناطق ارسال شده و یکی از گروه‌های جهادی شهرضا با امکانات کامل نیز آماده اعزام است.

وی گفت: لازم است کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردمی از طریق جمعیت هلال احمر و کمیته امداد امام خمینی(ره) به مناطق سیل‌زده ارسال شود تا سازماندهی مناسب در این زمینه ایجاد و کمک‌ها به همه مردم آن مناطق برسد.

فرماندارشهرضا افزود: تاکنون دو تیم از جمعیت هلال احمر شهرستان به مناطق سیل‌زده استان لرستان و حدود ۳۰ نفر از امدادگران این جمعیت به مناطق سیل‌زده استان خوزستان اعزام شده‌اند.

رفیعی نژاد با بیان اینکه هریک از اصناف و واحدهای صنفی که به مردم سیل‌زده کمک کنند از معافیت مالیاتی برخوردار می‌شوند، خاطرنشان کرد: یک موکب از شهرستان با حمایت شهرداری به مناطق سیل‌زده اعزام می‌شود و کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم را به سیل‌زدگان می‌رسانند.

امام جمعه شهرضا نیز با بیان این‌که دشمن هر روز برای کشور نقشه جدیدی می‌کشد، گفت: یک روز بلندی‌های جولان را مطرح می‌کند و عده‌ای را مشغول این مسأله می‌کند روز دیگر سپاه را به عنوان تروریست اعلام می‌کند و اصل ۱۵۰ قانون اساسی کشور را از بین می‌برد البته آن‌ها اصل نظام را هم قبول ندارند.

حجت الاسلام حاج شیخ سیف الله یعقوبی با تأکید بر این‌که باید وحدت و همدلی‌مان را بیشتر کنیم، تصریح کرد: جلساتی که برگزار می‌شود باید خروجی داشته باشد و سبب رفع مشکلات مردم شود، اقتصاد، درآمد و زندگی مردم با مشکلات و معضلات بسیاری روبه‌رو است.

حجت الاسلام یعقوبی گفت: رونق تولید ملی زیرساخت می‌خواهد، همه مسوولان باید کمک کنند تا تولید رونق پیدا کند، بانک‌ها باید تسهیلات دهند تا رونق تولید تحقق پیدا کند.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=5700

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.