• امروز : دوشنبه - ۲۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 13 May - 2024
6

 مشکلات کشور در سایه وحدت و تعامل میان قوا حل می شود

  • کد خبر : 16750
  • 27 خرداد 1402 - 9:27
 مشکلات کشور در سایه وحدت و تعامل میان قوا حل می شود
سیناخبر- امام جمعه شهرضا گفت: وقتی قوای سه‌گانه، مجلس، قوه قضائیه و دولت با هم هماهنگ باشند و مردم هم کمک کنند، مشکلات گرانی، تورم و مسکن قابل حل می‌شود.

به گزارش روز شنبه سیناخبر حجت‌الاسلام سید نعمت‌الله صالح امام جمعه شهرضا در خطبه‌های نماز جمعه با بیان اینکه جهاد سازندگی با شکلی که امام(ره) ترسیم کردند ادامه پیدا نکرد و در وزارت جهاد کشاورزی ادغام شد، اظهار داشت: کشاورزی و دامداری در زندگی انسان یک نقش اساسی دارد، استقلال فرهنگی و سیاسی ملت وقتی محقق می‌شود که استقلال اقتصادی باشد.

حجت‌الاسلام صالح با تأکید بر اینکه اگر ملتی در اقتصاد خود وابسته به بیگانه باشد هیچگاه استقلال پیدا نمی‌کند، افزود: زیربنای استقلال اقتصادی، کشاورزی و دامداری است و کشاورزی از مهم‌ترین مؤلفه‌های توسعه و رونق اقتصادی است که باید به صورت جدی از سوی مسئولان حمایت شود.

وی با اشاره به سفر ریاست جمهور به کشورهای ونزوئلا و کوبا گفت: امروز در موقعیتی هستیم که دولت سیزدهم در اقتدار و دیپلماسی بسیار موفق بوده و مورد تأیید مقام معظم رهبری قرار گرفته است.

امام جمعه شهرضا با بیان اینکه ارتباط با کشورها مایه افتخار است و بسیاری از مشکلات با ارتباط با کشورهای دیگر حل می‌شود، بیان کرد: روابط خارجی در حل مسائل اقتصادی بسیار تاثیرگذار است.

حجت‌الاسلام صالح تصریح کرد: در مقابل این اقتدار و عظمتی که امروز برای ملت ایران است، وظیفه داریم وحدت و یکپارچگی خود را حفظ کنیم و اجازه ندهیم کسی ملت را نا امید کند.

وی با بیان اینکه با وحدت و انسجام ۸ سال جنگ تحمیلی را پشت سر گذاشتیم، خاطرنشان کرد: وقتی قوای سه‌گانه، مجلس، قوه قضائیه و دولت با هم هماهنگ باشند و مردم هم کمک کنند، مشکلات گرانی، تورم و مسکن قابل حل می‌شود.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=16750

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.