• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
9

مسئولان در تایید صلاحیت کاندیداهای انتخابات، امانتدار باشند

  • کد خبر : 22143
  • 06 آبان 1402 - 11:47
مسئولان در تایید صلاحیت کاندیداهای انتخابات، امانتدار باشند
سیناخبر- امام جمعه موقت شهرضا گفت: مسئولان و اعضای هیات اجرایی باید در تایید صلاحیت کاندیداهای انتخابات مجلس طبق مرّ قانون عمل کرده و امانتدار باشند.

به گزارش روز شنبه سیناخبر حجت الاسلام والمسلمین محسن طالبپور افزود: در حوزه انتخابیه شهرستان های شهرضا و دهاقان ۱۴۰ نفر پیش ثبت نام کرده بودند که ۸۳ نفر، ثبت نام خود را قطعی کردند.

حجت الاسلام والمسلمین طالبپور بیان داشت: بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری، سلامت انتخابات اصل بسیار مهمی است که بخشی از آن وابسته به تایید صلاحیت افراد طبق قانون و بدون اعمال سلیقه شخصی است.

وی با اشاره به ۸ آبان و سالروز شهادت شهید فهمیده گفت: این روز به نام بسیج دانش آموزی نامگذاری شده و بسیج دانش آموزی یکی از فرصتهای ارزشمندی است که می تواند نوجوانان ما را از فتنه های جامعه امروز حفظ کند.

امام جمعه موقت شهرضا افزود: ۳۲ هزار شهید دانشجو و دانش آموز در دوران دفاع مقدس داریم که برخی از آن ها حتی به سن قانونی هم نرسیده بودند و این نشان دهنده مردمی بودن نظام و انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین طالب پور با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای کنگره شهدای استان لرستان بیان داشت: امروز مسئله اول دنیای اسلام، مسئله غزه و فلسطین است که باید ایثار و صبوری مردم فلسطین را ستود. ضرباتی که رزمندگان قدس به اسراییل وارد کرده اند در ۷۵ سال گذشته بی نظیر بوده و ترمیم ناپذیر خواهد بود. 

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=22143

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.