• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
6
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرضا:

مراسم اعتکاف با حضور بیش از ۸۵۰ معتکف شهرضایی برگزار شد

  • کد خبر : 12735
  • 18 بهمن 1401 - 8:31
مراسم اعتکاف با حضور بیش از ۸۵۰ معتکف شهرضایی برگزار شد
سیناخبر- رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرضا گفت: مراسم معنوی اعتکاف با حضور بیش از ۸۵۰ معتکف شهرضایی در بیش از ۱۲ مسجد محلات شهرضا برگزار شد.

به گزارش روز سه شنبه سیناخبر حجت‌الاسلام والمسلمین خلیل کوهگرد بیان کرد: مراسم معنوی اعتکاف با حضور پر شور و اشتیاق معتکفین که از گروه‌های مختلف سنی بودند از ۱۳ تا ۱۵ ماه رجب در مساجد شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین کوهگرد افزود: در این بین حضور دهه هشتادی‌ها و دهه نودی ها در این مراسم معنوی پررنگ بود و بیش از ۴۰۰ نفر دانش آموز در ۴ مسجد معتکف شدند.

وی ادامه داد: یک مسجد شهرستان نیز به دانشجویان و اعتکاف دانشجویی اختصاص داشت که با استقبال خوبی از اهالی فکر و اندیشه رو به رو شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرضا با اشاره به برگزاری مراسم اعتکاف برای سایر عموم تصریح کرد: طرح اعتکاف قرآنی که در آن برخی آموزش‌های تخصصی قرآن با قدوم محبان قرآن کریم مزین شد.

کوهگرد افزود: امسال طرح جدید اعتکاف مادرانه با همکاری حوزه علمیه خواهران و کارشناسان خانواده در یکی از مساجد شهر برگزار شد که در این طرح مادران به همراه فرزندان ۳ تا ۸ ساله خود حضور داشتند و در کنار مراسم اعتکاف، مهدکودک نیز برای نگهداری و آموزش کودکان فراهم شده بود.

وی بیان کرد: در روستاهای شهر نیز، هر روستا یک مسجد مشخص شده تا روستاییان نیز از این مراسم معنوی بهره کافی ببرند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرضا افزود: برنامه‌های فرهنگی، سخنرانی، جشن میلاد، برنامه‌های قرآنی، ختم قرآن از جمله برنامه‌هایی بود که در این مراسم اجرا شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین کوهگرد در پایان با ابراز قدردانی از زحمات مربیان طرح امین در مدارس و سایر برگزار کنندگان مراسم اعتکاف گفت: با توجه به برگزاری کنگره شهدا در اسفندماه، امسال هر مسجد به نام یک شهید نامگذاری شده و هر معتکف به نیابت از یک شهید والامقام معتکف می‌شود.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=12735

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.