• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
8
فرمانده انتظامی شهرضا:

محموله میلیاردی قاچاق در شهرضا توقیف شد

  • کد خبر : 12811
  • 19 بهمن 1401 - 9:18
محموله میلیاردی قاچاق در شهرضا توقیف شد
سیناخبر- فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۶ میلیارد ریال در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه سیناخبر سرهنگ سهراب قرقانی، اظهار کرد: مأموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرضا در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودروهای عبوری به دو دستگاه خودرو مشکوک و برای بررسی آن‌ها را متوقف کردند.

سرهنگ قرقانی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودروها پرداخته که در بازرسی انجام شده تعداد ۴۶ دستگاه اسپیکر، ۵۳۳ دستگاه انواع ساعت هوشمند، ۲۹۹ عدد انواع هندزفری، هشت طاقه پارچه، پنج عدد کیف زنانه چرمی، ۶۷۲ ثوب انواع پوشاک و تعداد ۲۴۰۰ عدد انواع شمع خودرو خارجی که بدون هرگونه مدارک معتبر گمرکی و قانونی بود، کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش محموله‌های قاچاق کشف شده را ۲۶ میلیارد ریال برآورد کردند، ادامه داد: در این خصوص یک دستگاه وانت نیسان و یک دستگاه اتوبوس توقیف و دو متهم نیز دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا خاطرنشان کرد: قاچاق کالا و ارز به طور مستقیم به اقتصاد و تولیدات داخلی کشور ضربه وارد می‌کند و پلیس با تمام توان در برابر این پدیده شوم اقتصادی ایستاده است و از عموم مردم می‌خواهیم هر گونه اخبار در خصوص کالای قاچاق را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=12811

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.