• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
9

محموله سنگین پارچه قاچاق در شهرضا زمین‌گیر شد

  • کد خبر : 12910
  • 24 بهمن 1401 - 9:08
محموله سنگین پارچه قاچاق در شهرضا زمین‌گیر شد
سیناخبر- فرمانده انتظامی استان اصفهان با تأکید بر اینکه امروز مهم‌ترین دستاورد نظام امنیت است، گفت: قاچاق مواد مخدر و کالای قاچاق را در ایست و بازرسی شهرضا شاهد هستیم و هفته گذشته محموله سنگینی از پارچه در این گلوگاه زمین‌گیر شد.

به گزارش روز دوشنبه سیناخبر سردار محمدرضا میرحیدری در جلسه جهاد تبیین در بین کارکنان فرماندهی انتظامی شهرضا اظهار کرد: حضور پر شکوه و منسجم مردم در راهپیمایی بیست و دوم بهمن باعث عزت، آبرو و اقتدار نظام اسلامی، یأس و ناامیدی در دل دشمن و دل‌گرمی ملت‌های مظلوم جهان و تمام دوستداران انقلاب شد و نشان داد که انقلاب اسلامی ایران مردمی‌ترین نظام در دنیای کنونی است.

سردار میرحیدری افزود: آنچه امروز باعث ثبات و پایداری امنیت این انقلاب در طول ۴۴ سال گذشته شده، اتحاد، انسجام، یکدلی و در کنار هم بودن مردم در تمام صحنه‌ها است، به همین دلیل دشمن با به راه انداختن جنگ شناختی و با استفاده از ابزار دروغ و شایعه‌پراکنی به دنبال ایجاد تفرقه و جدایی بین مردم و نظام است، چرا که اگر بتواند مردم را از حاکمیت جدا کند آن روز می‌تواند دوباره به این کشور تسلط یابد.

وی تصریح کرد: در چند ماه اخیر، دشمن با به راه انداختن جنگ شناختی و ترکیبی با کشته‌سازی و انتشار اخبار جعلی و شایعه‌سازی تلاش بسیار زیادی کرد تا مردم را در مقابل نظام جمهوری اسلامی قرار دهد، از این رو مدام وعده می‌داد که انقلاب اسلامی ایران ۴۴ سالگی خود را نخواهد دید، اما نه تنها در تمام نقشه‌های‌شان شکست خوردند، بلکه امروز با چشمان خود دیدند که مردم فهیم و بصیر ایران با حضور پرشکوه خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ۴۴ سالگی انقلاب را جشن گرفته و بار دیگر حمایت و پشتیبانی قاطع خود از انقلاب را فریاد زدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان اضافه کرد: دشمن باید بداند، همان طور که تا به امروز تمام نقشه‌هایش توسط مردم ولایت‌مدار و مقاوم ایران اسلامی نقش بر آب شده از این پس نیز در رویارویی با این مردم شکست خواهد خورد.

سردار میرحیدری ادامه داد: پیام حضور حماسی و باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن این است که دنیای استکبار باید به رأی و نظر مردم ایران احترام گذاشته و از دشمنی و توطئه‌چینی دست بردارد.

وی تصریح کرد: این حضور و پشتیبانی محکم مردم از نظام، پیامی نیز برای مسئولان دارد که با تمام وجود و جهادگونه برای خدمت‌گذاری به این نظام تلاش کنند و پاسدار میراث عظیمی که با مجاهدت علما و خون شهدا به‌دست آمده است، باشند و اجازه ندهند کم‌کاری و کاستی‌های آن‌ها در حوزه‌های اقتصادی و فرهنگی زمینه ناامیدی در دل جوانان این مرز و بوم و نسل آینده را فراهم آورد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان تأکید کرد: ملت ایران با توکل بر قدرت لایزال الهی و با روحیه خودباوری، انقلابی‌گری و جهادی به راه خود ادامه می‌دهد و از هیچ‌کس و هیچ ابرقدرتی ترس ندارد و با پشتیبانی ولایت فقیه پرچم مقدس این نظام را به دست صاحب اصلی آن و منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر (عج) می‌سپارد.

دشمن به دنبال ایجاد یأس و ناامیدی در بین مردم است

سردار میرحیدری با بیان اینکه امروز دشمنان در ارتباط با انقلاب در سه محور برنامه‌های خود را دنبال می‌کنند، گفت: نخست در نبرد ادراکی به دنبال ایجاد یأس و ناامیدی در بین مردم است، امروز دشمنان سیاه‌نمایی‌هایی را در ارتباط با وضعیت داخلی کشور تبلیغ می‌کنند اما در مقابله با آن‌ها میزان کاری که می‌شود غیر قابل قبول است.

وی با بیان اینکه محور دیگر دشمن نبردهای اقتصادی است و هر روز شاهد تحریم‌های جدید علیه کشورمان هستیم، بیان کرد: اگر آن مسیری که رهبر معظم انقلاب در ارتباط با حوزه اقتصادی که در سال‌های قبل بیان کردند، دنبال کرده بودیم امروز این وضعیت را نداشتیم.

مقابله با قاچاق باید به عنوان یک تکلیف دنبال شود

فرمانده انتظامی استان اصفهان عنوان کرد: دشمنان به دنبال به تعطیلی کشاندن اصناف و کارخانجات و توقف کامیونداران بودند اما در این راه شکست خوردند.

سردار میرحیدری با تأکید بر اینکه امروز مهم‌ترین دستاورد نظام امنیت است و در برقراری امنیت بهترین کشور در منطقه و فرامنطقه هستیم، ادامه داد: در اغتشاشات اخیر اصفهان دومین نقطه‌ای بود که دشمن برای آن برنامه داشت و هجمه‌ای علیه مردم وارد شد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به موقعیت استرتژیک شهرضا و ایست و بازرسی شهید امامی عنوان کرد: قاچاق مواد مخدر و کالای قاچاق را در ایست و بازرسی شهرضا شاهد هستیم و هفته گذشته محموله سنگینی از پارچه در این گلوگاه زمین‌گیر شد، مقابله با قاچاق باید به عنوان یک تکلیف دنبال شود.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه ۷۸ درصد موادی که در دنیا مصرف می‌شود در کشور همسایه‌مان تولید می‌شود، خاطرنشان کرد: ۷۰ درصد از این مواد از ایران می‌گذرد.

 سردار میرحیدری در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: با توجه به تأکید رهبر معظم انقلاب در سال ۱۳۹۶ در جمع فرماندهان انتظامی در ارتباط با ترویج تفکر بسیجی و روحیه جهادی در مجموعه انتظامی، در هر فصل یکی از فرماندهان انتظامی استان که در پیاده‌سازی فرمایشات رهبر معظم انقلاب تلاش کردند، تقدیر می‌شود، که در این فصل سهراب قرقانی فرمانده انتظامی شهرضا به عنوان فرمانده جهادی معرفی می‌شود.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=12910

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.