• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
9

محموله آمپول‌های ضد سرطان قاچاق در شهرضا کشف شد

  • کد خبر : 22235
  • 08 آبان 1402 - 8:40
محموله آمپول‌های ضد سرطان قاچاق در شهرضا کشف شد
سیناخبر- فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف محموله آمپول‌های ضد سرطان خارجی قاچاق به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در عملیات مأموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرضا خبر داد.

به گزارش روز دوشنبه سیناخبر سردار حمید علینقیان پور اظهار داشت: مأموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا در ادامه اجرای طرح‌های مقابله با قاچاق کالا حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی سواری سمند که از استان‌های جنوبی به سمت تهران در حرکت بود مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

سردارعلینقیان پور افزود: خودروی متوقف شده به پارکینگ ایستگاه منتقل و پس از هماهنگی با مرجع قضائی از آن بازرسی به عمل آمد و در نتیجه این عملیات ۱۹ هزار ۸۰۰ قلم انواع آمپول ضد سرطان و تعداد ۴۳ قوطی کرم مخصوص بخیه از داخل صندلی‌ها و صندوق عقب خودرو کشف شد.

وی با بیان اینکه محموله مکشوفه برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است اظهار داشت: اقلام مربوطه به اداره بهداشت استان منتقل و راننده خودرو نیز دستگیر و به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان از اجرای طرح‌های ویژه و ضربتی مقابله با قاچاق کالا خبر داد و خاطر نشان کرد: از شهروندان می‌خواهیم در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیرقانونی و قاچاق، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=22235

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.