• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
9

مجلس پاسخ اقدام غیرعقلانی اروپایی‌ها را خواهد داد/ آرزوی به زانو درآورن ایران را به گور خواهند برد

  • کد خبر : 12299
  • 02 بهمن 1401 - 12:01
مجلس پاسخ اقدام غیرعقلانی اروپایی‌ها را خواهد داد/ آرزوی به زانو درآورن ایران را به گور خواهند برد
سیناخبر- نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی گفت: ورود سپاه به دلیل جلوگیری از اجرای دقیق برنامه‌ها و نقشه‌های دشمنان ایران اسلامی در جریانات اغتشاشات اخیر یکی از دلایلی بود که سبب شد اتحادیه اروپا سپاه را در فهرست سازمان‌های تروریستی قرار دهد.

به گزارش روز یکشنبه سیناخبر سمیه محمودی نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی  با  محکوم کردن اقدام مذبوحانه پارلمان اروپا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان‌های تروریستی، اظهار داشت: در گذشته هم توسط آمریکا این اتفاق افتاده بود و مجلس حمایت قاطع را از سپاه پاسداران داشت.

وی با بیان اینکه سپاه پاسدارن یک نهاد نظامی، رسمی و کاملاً قانونی است که به فرمان امام خمینی(ره) تشکیل شده است، افزود: ورود سپاه به مباحث مختلف از جمله مبارزه رو در رو با داعش به عنوان بزرگترین گروه تروریستی و البته مورد حمایت و مولود افکار غربی و یا جلوگیری از اجرای دقیق برنامه‌ها و نقشه‌های دشمنان ایران اسلامی در جریانات اغتشاشات اخیر یکی از دلایلی بود که سبب شد اتحادیه اروپا این تصمیم غیرعقلانی را بگیرد‌.

محمودی بیان کرد: از سویی دیگر آمریکا و غرب هر روز تحریم‌های ظالمانه را در ابعاد مختلف درمانی و مالی افزایش می‌دهند و از طرف دیگر ژست مبارزه با تروریست به خود می‌گیرند اما در نهایت هدف فشار حداکثری بر جمهوری اسلامی ایران و به زانو درآورن این سرزمین است، اما این آرزو را همانند سران‌شان در طی چهل سال گذشته به گور خواهند برد.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه اقدام پارلمان اروپا دخالت مستقیم در امور داخلی کشور ما است، تصریح کرد: قطعاً مجلس شورای اسلامی تقابل خواهد کرد و اقدامی در خور اینگونه رفتارهای نابخردانه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه ملت بزرگ ایران همیشه پشتیبان نیروهای نظامی خود از جمله سپاه پاسداران خواهند بود، ادامه داد: مردم حضور سپاهیان عزیزمان را در صحنه‌های مبارزه با تروریسم سازماندهی شده، فراموش نخواهند کرد.

محمودی با بیان اینکه تحریم سپاه به خاطر شکست‌هایی است که آن‌ها از ملت ایران و سپاه پاسداران متحمل شدند، خاطرنشان کرد: اگر سپاه در مقابله با تروریست ایستادگی می‌کند و از بسیاری از مواضع مداخله‌ جویانه کشورهای غربی که کیلومترها با ما فاصله دارند در منطقه جلوگیری می‌کند به این دلیل است که حمایت از کشورهای همسایه حمایت از سرزمین ایران است.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=12299

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.