• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
6

فلسطین به محکی برای تشخیص ایمان و کفر تبدیل شده است

  • کد خبر : 24485
  • 25 آذر 1402 - 9:33
فلسطین به محکی برای تشخیص ایمان و کفر تبدیل شده است
سیناخبر- امام جمعه موقت شهرضا گفت: امروز کشور فلسطین تبدیل به محکی برای تشخیص ایمان و کفر شده است.

به گزارش روز شنبه سیناخبر حجت‌الاسلام سید احمد موسوی، در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به وحدت حوزه و دانشگاه اظهار داشت: امروز به وحدت حوزه و دانشگاه نیاز داریم، حوزه و دانشگاه ۲ بال علمی کشور هستند.

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه وحدت حوزه و دانشگاه برنامه‌ریزی می‌خواهد، افزود: دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه را در دانشگاه‌ها داریم اما هدف این نهاد هنوز محقق نشده است، وحدت یک شعار نیست، یک حقیقت در کف جامعه است.

وی با اشاره به بسته شدن تنگه باب المندب گفت: یمنی‌ها گفته‌اند تا زمانی که از غزه رفع تحریم و محاصره نشود، اجازه نمی‌دهیم هیچ کشتی از تنگه باب المندب  به سمت بندرهای رژیم صهیونیستی حرکت کند با این اوضاع ۸۵ درصد اقتصاد رژیم صهیونیستی فلج شده است.

امام جمعه موقت شهرضا با بیان اینکه صهیونیست‌ها کارشان تمام شده است و به زودی از صحنه روزگار محو خواهند شد، تصریح کرد: امروز کشور فلسطین تبدیل به محکی برای تشخیص ایمان و کفر شده است.

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه امروز دیپلماسی کشور عزتمندانه است، ادامه داد: امروز کارخانه‌های تعطیل شده احیا شدند و طرح‌هایی که بیش از ۳۰ سال متوقف شده بود در این دولت احیا شده است.

وی خاطرنشان کرد: دولت باید برای گرانی گوشت تدبیری بیاندیشد، با این قیمت‌ها خانوارهای بسیاری عملاً قدرت خریدشان به صفر خواهد رسید.

امام جمعه موقت شهرضا تصریح کرد: دولت اگر قرار است یارانه نهاده دامی بدهد یا گوشت وارد کند، این کار را انجام دهد.

حجت‌الاسلام موسوی با انتقاد از مشکل تأمین کپسول گاز عنوان کرد: در کشور گازی بزرگ دنیا مردم می‌گویند کپسول گاز نیست و دولت می‌‌گوید وجود دارد اما باید در سامانه ثبت‌نام کنید، درخواست دارم مسئولان امر در این قضیه یک بار در سامانه برای ثبت‌نام کپسول گاز اقدام کنند، ببینند می‌توانند به کپسول گاز دست پیدا کنند.

وی گفت: حقوق بعضی از مدیران با وجودی که این دولت فسادستیز است فاصله آن ۱۰ برابر حقوق کارگری است.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=24485

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.