• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
6

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دهاقان معرفی شد

  • کد خبر : 9214
  • 16 مهر 1401 - 8:31
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دهاقان معرفی شد
سیناخبر- عبدالرسول آقایی، به‌عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان معرفی شد.

سیناخبر- عبدالرسول آقایی، به‌عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان معرفی شد.

فرماندار دهاقان

به گزارش روز شنبه سیناخبر فرماندار دهاقان ، در مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دهاقان، اظهار کرد: : ناآرامی‌های اخیر ضمن اینکه برنامه‌ریزی دشمن را برای ضربه‌زدن به ارزش‌های نظام و انقلاب نشان می‌دهد، بیانگر این است که در حوزه‌های مختلف باید وظایف مسئولان به‌صورت جدی انجام شود.

علی جمشیدیان نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از زمان تشکیل تاکنون به خوبی توانسته است مأموریت‌های محوله را انجام و سربلند بیرون بیاید و بازوی توانمندی برای دولت باشد.

جمشیدیان با بیان اینکه سه قوه انقلابی اکنون در کشور حاکم است، گفت: سپاه پاسداران همیشه در تمام عرصه‌ها حضور اثرگذار داشته است و بازوی توانمندی برای دولت به منظور رسیدن به اهداف است.

وی خاطرنشان کرد: ناآرامی‌های اخیر ضمن اینکه برنامه‌ریزی دشمن را برای ضربه‌زدن به ارزش‌های نظام و انقلاب نشان می‌دهد، بیانگر این است که در حوزه‌های مختلف باید وظایف مسئولان به صورت جدی انجام شود و هیچ‌گونه کوتاهی در این خصوص پذیرفته نیست.

فرماندار دهاقان ، با بیان اینکه دشمن در حال حاضر قصد دارد از بُعد فرهنگی و اجتماعی با ما روبه‌رو شود، گفت: رهبر معظم انقلاب نیز موضوع تهاجم فرهنگی را مطرح فرموده‌اند، نهادهای متولی این موضوع باید برای خنثی کردن برنامه‌ها و نقشه‌های دشمنان اقدامات لازم را هرچه سریع‌تر انجام دهند.

در مقابل دشمن نباید عقب‌نشینی کرد

همچنین سرهنگ مرتضی عمومهدی، جانشین سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان با بیان اینکه مأموریت تخصصی سپاه، پاسداری از انقلاب است و سپاه باید با تمام وجود خود را مأمور به انجام تکلیفش بداند، اظهار کرد: در آستانه فرارسیدن هفته نیروی انتظامی قرار داریم، در روزهای گذشته دشمنان سعی بر تخریب تلاش‌گران عرصه نظم و امنیت داشته‌اند.

عمو مهدی با بیان اینکه در مقابل اقدامات دشمن نباید عقب‌نشینی کرد و باید به‌صورت قاطع با اخلال‌گران نظم و امنیت برخورد شود، افزود: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید خدمت‌گزار خوبی برای مردم باشیم و با تواضع و متانت در میان مردم حضور داشته باشیم.

وی گفت: از تمام مدیران شهرستان و بسیجیان همیشه در صحنه تقاضا داریم فرمانده جدید را برای رسیدن به اهداف و خدمت‌ صادقانه یاری کنند.

در این آیین از زحمات اکبر یعقوبی، فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان تجلیل و عبدالرسول آقایی، به‌عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان معرفی شد. آقایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدون‌شهر و جانشین ناحیه مقاومت بسیج سمیرم را در کارنامه خود دارد.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=9214

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.