• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
15

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا معرفی شد

  • کد خبر : 5736
  • 26 فروردین 1398 - 12:01
سیناخبر- با حضور فرمانده انتظامی استان و مسئولان شهرستانی از زحمات سرهنگ محمد حسین باباکلانی تقدیر و سرهنگ صادق کاظمزاد به مدت 3 سال به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان شهرضا معرفی شد.

به گزارش سیناخبر سردار مهدی معصوم بیگی در این مراسم گفت: با مجاهدت نیروهای انتظامی در حوزه مبارزه با مواد مخدر در یک سال گذشته ۳۵ تن انواع مواد مخدر در استان کشف و ضبط شد.

سردار معصوم بیگی ضمن تبریک ماه شعبان و اعیاد شعبانیه، آسیب مواد مخدر برای جامعه را جدی دانست و تصریح کرد: در سال گذشته ۲۵ هزار نفر سوداگر مرگ در استان دستگیر، هزار و ۲۰۰ کانون جرم پاکسازی و با ۱۶۲ باند مواد مخدر در استان برخورد شد.

وی با اشاره به نامگذاری سال به نام رونق تولید بیان داشت: لازمه رونق تولید مبارزه با قاچاق کالاست و در سال گذشته بیش از ۴ هزار پرونده قاچاق کالا تشکیل ، ۹۰۰ وسیله نقلیه حمل کالای قاچاق و۸۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان توقیف شد.

فرماندار شهرستان شهرضا نیز ضمن محکوم کردن اقدام نابخردانه رییس جمهور آمریکا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست تروریستی گفت: اکنون ۸۰ میلیون نفر جمعیت کشور پاسدار سپاه هستند.

علی اصغر رفیعی نژاد با اشاره به گستردگی وظایف نیروی انتظامی در سطح جامعه تصریح کرد: هدف شورای تامین شهرستان ایجاد امنیت برای عموم مردم با تاکید بر رفاقت و همدلی اعضای این شوراست.

رفیعی نژاد خواستار ارتقا رتبه پست ایست و بازرسی شهید امامی شهرضا شد و افزود: رتبه این پست ایست و بازرسی مبارزه با قاچاق کالا و انسان است در حالی که مبارزه با مواد مخدر هم در این پست انجام می گیرد.

در ادامه این جلسه حجت الاسلام حاج شیخ سیف الله یعقوبی امام جمعه شهرضا ویژگی خودباوری، مسئولیت شناسی، عدل محوری و مردم دوستی را برای همه مدیران ضروری دانست و گفت: اساس کار نیروی انتظامی اقتدار همراه با عاطفه است.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=5736

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.