• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
11

عملیات حفاری پروژه فاضلاب مسکن مهر دهاقان آغاز شد

  • کد خبر : 16321
  • 17 خرداد 1402 - 9:59
عملیات حفاری پروژه فاضلاب مسکن مهر دهاقان آغاز شد
سیناخبر- شهردار دهاقان گفت: پروژه فاضلاب مسکن مهر طی چهار ماه آینده به پایان خواهد رسید، با اجرای این طرح پنج هزار نفر از ساکنان مسکن مهر از معضل فاضلاب نجات پیدا می‌کنند و آب پساب فاضلاب در بخش فضای سبز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

به گزارش روز چهارشنبه سیناخبر نادر بدریان اظهار کرد: شهرداری به منظور دفع فاضلاب مسکن مهر شهر دهاقان در ابتدا چاه‌های جذبی ایجاد کرده بود که به مرور زمان زهکشی شد، در گذشته دو ساعت پس از هر بار تخلیه فاضلاب مجتمع‌های مسکونی، چاه‌ها پر و آب پس زده می‌شد.

بدریان افزود: به منظور رفع این معضل دوساله که گریبان‌گیر ساکنان مسکن مهر دهاقان است، پیگیری‌هایی انجام دادیم و مقرر شد با همکاری اداره راه و شهرسازی و اداره آب و فاضلاب دهاقان این معضل رفع شود.

وی خاطرنشان کرد: مقرر شده است شهرداری حفاری مسیر انتقال فاضلاب را انجام دهد و اداره آب و فاضلاب و راه و شهرسازی نسبت به لوله‌گذاری و نصب پکیج اقدام کند.

شهردار دهاقان با بیان اینکه در فاصله یک کیلومتری مسکن مهر پکیج ساخته می‌شود تا فاضلاب را دفع کند، گفت: شهرداری از محل بودجه ۱۴۰۲ برای اجرای پروژه فاضلاب مسکن مهر اعتبار تخصیص داده است.

بدریان افزود: این پروژه با حمایت فرماندار و شورای اسلامی شهر طی چهار ماه آینده به پایان خواهد رسید و پنج هزار ساکنان مسکن مهر از معضل فاضلاب شهری نجات پیدا می‌کنند، با اجرای این پروژه، آب پساب فاضلاب در بخش فضای سبز شهری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دهاقان مرکز شهرستان دهاقان در استان اصفهان است که در فاصله ۹۶ کیلومتری جنوب‌غربی کلان‌شهر اصفهان قرار دارد.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=16321

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.