• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
4

عملیات احداث مخازن آب در ۲ روستای شهرستان سمیرم آغاز شد

  • کد خبر : 18367
  • 05 مرداد 1402 - 8:00
عملیات احداث مخازن آب در ۲ روستای شهرستان سمیرم آغاز شد
سیناخبر- مدیر عامل آبفای استان اصفهان از آغاز عملیات احداث مخازن 300 و 500 متر مکعبی در 2 روستای شهرستان سمیرم در قالب طرح جهاد آبرسانی خبرداد.

به گزارش روز پنجشنبه سیناخبر حسین اکبریان گفت:عملیات احداث دو باب مخزن آب با ظرفیت ۸۰۰ متر مکعب در روستاهای نورآباد و کیفته گیوه سین در قالب طرح جهاد آبرسانی در شهرستان سمیرم خبر داد.

اکبریان اظهار داشت: مخزن ۵۰۰ متر مکعبی روستای نور آباد، آب شرب ۱۶۰ خانوار این روستا را با جمعیتی بالغ بر ۵۶۰ نفر را تامین می کند که برای اتصال آن به خط انتقال در حدود ۱۰۰۰ متر خط لوله رفت و برگشت اجرا می شود.

وی همچنین به آغاز عملیات خاکبرداری مخزن ۳۰۰ متر مکعبی روستای کیفته گیوه سین اشاره و بیان کرد: این مخزن، آب شرب حدود ۶۰۰ خانوار در روستاهای قنات و کیفته گیوه سین را تامین می کند که برای اتصال آن به خط انتقال در حدود ۴۰۰ متر خط لوله رفت و برگشت اجرا خواهد شد.

مدیر عامل آبفای استان اصفهان با اشاره به اجرای طرح جهاد آبرسانی در شهرستان سمیرم گفت: تعداد روستاهای هدف این طرح  ۳۶ روستا است و حجم کل عملیات پیش بینی شده ۱۲۹ کیلومتر خطوط انتقال و شبکه توزیع آب، احداث ۱۶ باب مخزن زمینی با حجم ۴۷۵۰ متر مکعب، احداث دو باب ایستگاه پمپاژ و حفر و تجهیز ۳ حلقه چاه می‌باشد.

اکبریان در پایان از اجرای ۱۸ کیلومتر از خطوط انتقال آب در مجتمع های پادنا و وردشت سمیرم خبر داد و بیان کرد: به دنبال مساعد شدن شرایط آب و هوایی در این شهرستان، اجرای خطوط انتقال آب در مجتمع های پادنا و وردشت با قوت بیشتری ادامه پیدا کرد.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=18367

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.