• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
5

طی ۲ مرحله زمین به واجدان شرایط جوانی جمعیت در شهرستان دهاقان اختصاص یافت

  • کد خبر : 23296
  • 24 آبان 1402 - 11:49
طی ۲ مرحله زمین به واجدان شرایط جوانی جمعیت در شهرستان دهاقان اختصاص یافت
سیناخبر- رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دهاقان گفت: تا کنون طی ۲ مرحله زمین به واجدان شرایط جوانی جمعیت در شهرستان دهاقان اختصاص یافته است.

به گزارش روز چهارشنبه سیناخبر کریم طیاری در خصوص اقدامات به عمل آمده در راستای اجرای طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اظهار کرد: مطابق با آیین نامه ماده ۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، به خانواده‌هایی که فرزند سوم به بعدشان، پس از ۲۴ مهر ماه ۱۴۰۰ (تاریخ تصویب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت) متولد شده باشند، در صورت واجد شرایط بودن زمین یا واحد مسکونی تعلق می‌گیرد. 

طیاری بیان کرد: در شهرستان دهاقان ۱۶۰ متقاضی برای این طرح ثبت نام کردند که از این تعداد ۶ متقاضی انصراف دادند و چهار متقاضی نیز به دلیل دارا نبودن شرایط رد درخواست شدند. 

وی افزود: با تلاش های بعمل آمده تا کنون طی ۲ مرحله مراسم قرعه کشی برای اختصاص زمین به واجدین شرایط انجام شده است. 

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دهاقان با بیان اینکه در مرحله اول زمین به ۵۲ خانوار و در مرحله دوم به ۵۴ خانواده واجد شرایط تخصیص یافت، گفت: متقاضیان این طرح می‌توانند برای ثبت‌نام به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی saman.mrud.ir مراجعه کنند. 

طیاری خاطرنشان کرد: براساس بند ح تبصره ۱۱ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ نیز وزارت راه و شهرسازی موظف است به منظور حمایت از خانواده و تحقق جوانی جمعیت، یک قطعه زمین یا واحد مسکونی رایگان در قالب شرایط مندرج در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به خانوارهای دارای چهار فرزند و بیشتر زیر ۲۰ سال اختصاص دهد. 

وی افزود: در این رابطه در شهرستان دهاقان تعداد ۱۱ نفر ثبت نام نمودند که از این تعداد یک نفر انصراف داده است، لذا پیگیری برای تامین زمین متقاضیان واجد شرایط در دست اقدام است. 

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دهاقان تصریح کرد: مردم عزیز شهرستان دهاقان در صورت داشتن چهار فرزند و بیشتر زیر ۲۰ سال فقط تا پایان سال ۱۴۰۲ امکان بهره‌مندی از این قانون و دریافت زمین رایگان را دارند. 

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=23296

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.