• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
4

شکست رژیم صهیونیستی و نابودی آن یک وعده قرآنی است

  • کد خبر : 23384
  • 27 آبان 1402 - 10:31
شکست رژیم صهیونیستی و نابودی آن یک وعده قرآنی است
سیناخبر- امام جمعه شهرضا با تأکید بر اینکه شکست رژیم صهیونیستی و نابودی آن یک وعده قرآنی است، گفت: با این جنایت‌ها و خوردن خون مظلومان ریشه این رژیم غاصب برچیده می‌شود.

به گزارش روز شنبه سیناخبر حجت‌الاسلام سید نعمت‌الله صالح، در خطبه‌های نماز جمعه اظهار داشت: علم و دانش، جهاد مبارزه با دشمن و کار و تلاش، اساس یک جامعه اسلامی است.

حجت‌الاسلام صالح با بیان اینکه امروز مسئله اصلی فلسطین و جنایت‌های رژیم صهیونیستی است، افزود: رژیم صهیونیستی جنایاتی می‌کند که هیچ کدام از جنایت‌کاران تاریخ این کار را نکرده‌اند و این رژیم روی تمام جنایت‌کاران تاریخ را سفید کرده است.

وی تصریح کرد: اگر فرعون در یک مقطع زمانی فقط کودکان را می‌کشت اما امروز رژیم صهیونیستی کودک، مادر و پدر، همه را با هم می کشد.

امام جمعه شهرضا با تأکید بر اینکه شکست رژیم صهیونیستی و نابودی آن یک وعده قرآنی است، گفت: با این جنایت‌ها و ریختن خون مظلومان ریشه این رژیم غاصب برچیده می‌شود.

حجت‌الاسلام صالح با بیان اینکه مدیران مشغول تلاش و کوشش هستند، عنوان کرد: باید از این تلاش‌ها قدردانی کنیم و نگذاریم این تلاش‌ها نادیده گرفته شود چرا که دشمن به دنبال سیاه نمایی است.

وی با بیان اینکه در کارهای زیربنایی کشور کارهای اساسی شده است، بیان کرد: در آستانه انتخابات دشمن به دنبال سیاه‌نمایی و ناامید کردن مردم است و این وظیفه مسئولان است که هر چه می‌توانند به مردم خدمت کنند.

امام جمعه شهرضا خاطرنشان کرد: مسئولان و مدیران بدانند این ملت شایسته خدمات بسیار بزرگ‌تری هستند و باید نهایت خدمت را به مردم داشته باشند و مردم باید از هر گونه اختلاف و تفرقه و سخنان ناامید کننده پرهیز کنند.

حجت‌الاسلام صالح با تأکید بر اینکه انتخابات ناموس و سبب اقتدار یک کشور است، تصریح کرد: قانون انتخابات را مجلس تصویب کرده و همه ملزم به رعایت قانون هستند و باید خود را برای یک انتخابات باشکوه آماده کنیم تا مجلسی در تراز انقلاب باشد و مقدمه گام دوم انقلاب را با یک مجلس نیرومند آماده کنیم.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=23384

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.