• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
3

شهرستان سمیرم رتبه اول در دادرسی الکترونیکی و فضای مجازی را کسب کرد

  • کد خبر : 17256
  • 10 تیر 1402 - 10:10
شهرستان سمیرم رتبه اول در دادرسی الکترونیکی و فضای مجازی را کسب کرد
سیناخبر- رئیس دادگستری شهرستان سمیرم گفت: شهرستان سمیرم رتبه اول دادگستری در دادرسی الکترونیک در دادگستری‌های نوع دوم استان اصفهان و ارتقا ابلاغ الکترونیک دادگستری را کسب کرد.

به گزارش روزشنبه سیناخبر محمد رحیم رجایی ضمن گرامیداشت شهدای هفتم تیر، اظهار داست: حدود هزار پرونده از موجودی پرونده‌های محاکم دادگستری شهرستان سمیرم در یک سال اخیر با همت همکاران در دادگستری منجر به رأی، و از آمار دادگستری شهرستان کسر شد که در اثر این اقدام حجم مراجعین به دادگستری کاهش یافته است.

رجایی افزود: در مسیر خدمت و تسهیل در رفت و آمد مردم، راه‌اندازی دادرسی الکترونیکی در دادگستری شهرستان سمیرم بود که در این زمینه رتبه اول دادگستری شهرستان سمیرم در دادرسی الکترونیک در دادگستری‌های نوع دوم استان اصفهان و ارتقا ابلاغ الکترونیک دادگستری شهرستان سمیرم از ۹۲درصد به ۹۷ درصد و قرار گرفتن در دادگستری های برتر استان اصفهان را کسب کرد.

وی تصریح کرد: جذب بیش از ۱۰ پرسنل اداری و سه پرسنل قضایی و یک نفر نیروی خدماتی داشتیم که در مجموع حدود ۱۵ نیرو جهت تحصیل به امر خدمات‌رسانی به مردم شهرستان سمیرم به کادر دادگستری شهرستان سمیرم دریک سال اخیر اضافه شده است.

رئیس دادگستری سمیرم خاطر‌نشان کرد: یکی از موارد بسیار مهمی که قرار بود در هفته قوه قضائیه راه اندازی شود، دادگاه بخش پادنا علیا بعد از ۳ سال پیگیری بود که بزودی افتتاح رسمی می‌شود و مردم این بخش نیاز به طی مسافت ۱۳۰ کیلومتری به مرکز شهرستان را ندارند.

رجایی افزود: از مهم‌ترین موضوعات مورد بررسی، بحث رضایت‌مندی مردم از دستگاه‌های اداری، نظارتی و قضایی است که از همین هفته قوه قضائیه به طور جدی و مداوم توسط دادستان پیگیری و برخورد می‌شود؛ به هر حال وظیفه ما در هر سمت و جایگاهی، خدمت رسانی به مردم است و چشم مردم به دست و دل و زبان ما است .

وی تصریح کرد: ما باید صبورانه و با آرامش به حرف مردم گوش دهیم و قدر مردم را بدانیم و این‌ میسر نیست مگر اینکه اول خودمان را تغییر دهیم بعد مردم را نصیحت کنیم.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=17256

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.