• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
3

شرکت در انتخابات انسجام ملی، امنیت و اقتدار کشور را به دنبال دارد

  • کد خبر : 26905
  • 29 بهمن 1402 - 10:37
شرکت در انتخابات انسجام ملی، امنیت و اقتدار کشور را به دنبال دارد
سیناخبر- رئیس سازمان بسیج ادارات کشور در شهرضا گفت: جوانان باید بدانند شرکت نکردن در انتخابات انسجام ملی، امنیت و اقتدار کشور را دچار خدشه می کند و حضور در انتخابات یک رزمایش تاثیر گذار و بیمه کننده است که می تواند تمام مشکلات مردم را حل کند.

به گزارش روز یکشنبه سیناخبر سردار فضل الله کفیل در مراسم گرامیداشت سالگرد تاسیس پایگاه مقاومت بسیج شهید مهدی طاووسی در شهرضا گفت: طبق گفته مقام معظم رهبری آمریکایی ها همیشه ۳ چالش با ما داشته اند، چالش حضور ما منطقه، چالش تحریم و چالش براندازی جمهوری اسلامی  و همیشه در همین راستا با ما در حال ستیز بوده اند، اما نه تنها از این چالش ها چیزی نصیبشان نشد بلکه  پیشرفت امروز این نظام و بی نیازی ما یکی از پیامدهای تحریم هایشان است.

سردار کفیل افزود: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب با تحلیل چهره اول انقلاب و ترسیم افقی برای چهره دوم انقلاب، فرمودند: برای رسیدن به تمدن اسلامی باید ۵ گام انقلاب اسلامی، استقرار جمهوری اسلامی، تحقق دولت اسلامی، تحقق جامعه اسلامی و جهانی شدن اسلام و تمدن اسلامی را دنبال کنیم که تا کنون ۲ گام اول محقق شده و برای گام های بعدی نیازمند تلاش و برنامه ریزی مداوم هستیم.

وی گفت: این افق تعریف شده قطعا دشمنان را به تامل و جدیت بیشتری وا داشته تا مانع ما شوند اما امروز پایه های ارتش جهان اسلام تشکیل شده که نمونه اش ارتش مقاومت اسلامی فلسطین است.

رئیس سازمان بسیج ادارات کشور گفت: ما امروز درگیر جنگ شناختی هستیم و در جنگ شناختی دشمن، ایمان، اعتماد، امید، آگاهی و اراده مردم را مورد هدف قرار داده و جنگ را از زمین به اندیشه و فکر مردم رسانده که تنها راه مقابله با آن جهاد تبیین است.

این مراسم با مولودی خوانی، سخنرانی و پخت سمنوی سنتی شهرضا همراه بود.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=26905

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.