• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
7

سپاه بزرگترین سازمان ضد تروریستی جهان است

  • کد خبر : 18885
  • 28 مرداد 1402 - 9:37
سپاه بزرگترین سازمان ضد تروریستی جهان است
سیناخبر- امام جمعه موقت شهرضا با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با فرماندهان سپاه گفت: رهبر معظم انقلاب در این دیدار فرمودند، امروز بزرگ‌ترین سازمان ضدتروریست جهان که خشم استکبار را برانگیخته، سپاه پاسداران است.

به گزارش روز شنبه سیناخبر حجت‌الاسلام سید احمد موسوی در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با فرماندهان سپاه اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در این دیدار فرمودند، امروز بزرگ ترین سازمان ضدتروریست جهان که خشم استکبار را برانگیخته، سپاه پاسداران است.

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به کودتای ننگین ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ گفت: این روز یکی دیگر از جنایت‌های آمریکا و استکبار علیه مردم ایران بود و عبرت‌های ۲۸ مرداد نباید فراموش شود اعتماد به دشمن هیچ دستاوردی ندارد، سال‌های برجام اعتماد به آمریکا اتفاق افتاد و هیچ دستاوردی حاصل نشد.

وی با اشاره به پیش ثبت‌نام ۱۳۹ نفر در حوزه انتخابیه شهرضا و دهاقان افزود: مجلس تا زمانی که انقلابی است عزتمندانه است، مجلس باید پای حقوق ملت بایستد، وظیفه نمایندگان قانون‌گذاری و نظارت بر دولت است.

امام جمعه موقت شهرضا با محکوم کردن حادثه تروریستی در شیراز تصریح کرد: حمله تروریستی کور به حرم مطهر اهل بیت حضرت شاهچراغ(ع) که منجر به شهادت و مجروح شدن تعدادی از خادمان و زائران این حرم مطهر شد، بار دیگر قلوب ملت ایران را اندوهگین و داغدار کرد.

حجت‌الاسلام موسوی با تأکید بر اینکه بعضی از افرادی که در فتنه سال گذشته نقش ایفا کردند و از مردم عذرخواهی نکردند دوباره می‌خواهند آنها را بازگردانند، خاطرنشان کرد: نفاق مسئله خطرناکی است، در این باره رهبر انقلاب در دیدار با روحانیون و مبلغان فرمودند، من آسیب استحاله فرهنگی را تذکر می‌دهم.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=18885

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.