• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
4

سومین یادواره ۵۶ شهید کارمند شهرستان شهرضا برگزار شد

  • کد خبر : 23562
  • 30 آبان 1402 - 9:14
سومین یادواره ۵۶ شهید کارمند شهرستان شهرضا برگزار شد
سیناخبر- سومین یادواره 56 شهید کارمند شهرستان شهرضا برگزار شد.

به گزارش روز سه شنبه سیناخبر سخنگوی سیاسی سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان در این برنامه که در سالن اجتماعات شهرداری شهرضا برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و نام ۲۴ هزار شهید استان و ۷۵۰ شهید شهرستان شهرضا گفت: شهادت نوعی مرگ انتخابی است و شهید با فدا کردن جان و سرمایه حیات خود، زندگی را به دیگر افراد جامعه هدیه می کند.

سرهنگ پاسدار غلامعلی غلامرضایی با اشاره به مظلومیت مردم غزه و فلسطین در حوادث اخیر افزود: طوفان الاقصی نتیجه ۷۵ سال ظلم و جنایت و تجاوزگری رژیم صهیونیستی و اهانت به ساحت مسجدالاقصی است.

سرهنگ پاسدار غلامرضایی بیان داشت: مردم غزه و گروه حماس وقتی مطلع شدند که اسراییلیها تصمیم دارند پس از جشن سال نو، طرح ترور فرماندهان حماس، کوچ اجباری مردم فلسطین و بازداشت نخبگان و جوانان فلسطینی را اجرا کنند، تصمیم به اقدام پیشگیرانه گرفتند.

وی افزود: اسراییل تصمیم داشت که مسجدالاقصی را ویران کرده و به جای آن معبد سلیمان را احداث کند ولی رزمندگان حماس به این خواب خوش آن ها پایان دادند.

سخنگوی سیاسی سپاه اظهار داشت: در حال حاضر فرماندهان آمریکایی مدیریت جنگ در غزه را بر عهده دارند و هدف آن ها از بین بردن حماس و ترور فرماندهان آن، کوچ اجباری مردم غزه به کشورهای اردن و مصر و سایر کشورهای همسایه و تسلط کامل بر سرزمین فلسطین است.

سرهنگ پاسدار غلامرضایی تصریح کرد: هر روزی که این جنگ طولانی ترشود به ضرر رژیم صهیونیستی و تنها راه پایان آن، اقدام گسترده زمینی در غزه بوده که اسراییل از انجام آن عاجز مانده است.

در این مراسم از ۵ خانواده شهدای کارمند شهرستان تقدیر شد.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=23562

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.