• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
8

سرپرست جدید دانشگاه آزاد دهاقان معرفی شد

  • کد خبر : 13258
  • 08 اسفند 1401 - 9:56
سرپرست جدید دانشگاه آزاد دهاقان معرفی شد
سیناخبر- سرپرست موقت دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان در مراسمی با حضور مسئولان معرفی شد.

به گزارش روز دوشنبه سیناخبر مراسم تکریم و معارفه رؤسای قدیم و جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان با حضور محمد باقری دبیر ستاد و معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان، حجت‌الاسلام حسن عارضی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان اصفهان، معاونان و مدیران این واحد دانشگاهی برگزار شد.

در این نشست پس از استماع سخنان رئیس سابق و رئیس جدید واحد دهاقان از خدمات سیدحسن حجازی تجلیل و حکم پیمان داوری سرپرست موقت این واحد دانشگاهی به وی ابلاغ شد.

در این حکم که به امضای پیمان نجفی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان رسیده است خطاب به داوری آمده است: نظر به سوابق و تجربیات جنابعالی به موجب این حکم به عنوان سرپرست موقت دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان منصوب می‌شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال در انجام وظایف محوله موفق و مؤید باشید.

پیمان داوری استادیار مهندسی عمران – سازه و عضو هیئت علمی تمام وقت دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان بوده و سرپرستی واحد خمینی‌شهر را نیز در کارنامه علمی خود دارد.

داوری مؤسس و طراح سامانه «امهاد» است که با هدف حل چالش‌های دانشجویان تحصیلات تکمیلی به منظور انتخاب استاد راهنما، انتخاب موضوع پژوهشی، انجام پژوهش، مستند سازی پژوهش‌های انجام شده، چالش پیش رو درخصوص حضوری شدن دانشگاه‌ها و معطل ماندن بخش مهمی از ظرفیت‌های آموزش آنلاین، پنهان ماندن عمدی یا سهوی مشکلات موجود در صنایع کشور و طرح‌های پژوهشی ناکارآمد، متولد شد.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=13258

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.