• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
12

سارقان موتور سیکلت های سنگین ده میلیاردی در شهرضا  دستگیر شدند

  • کد خبر : 15418
  • 21 اردیبهشت 1402 - 12:40
سارقان موتور سیکلت های سنگین ده میلیاردی در شهرضا  دستگیر شدند
سیناخبر- سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا ازشناسایی ودستگیری دوسارق و سه ومالخر وکشف دو دستگاه موتور سیکلت سنگین مسروقه در عملیات ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش روز پنجشنبه سیناخبر سرهنگ شکرالله پورخاقان بیان کرد: درپی دریافت خبری مبنی بر نگهداری دودستگاه موتور سیکلت سنگین سرقتی به ارزش تقریبی ده میلیاردریال در یکی از باغات شهرضا، بررسی موضوع جهت شناسایی  ودستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ پورخاقان افزود: دراین رابطه کارآگاهان پلیس آگاهی با اقدامات  هوشمندانه پلیسی وبررسی سرنخ های بدست آمده دوسارق و سه مالخر را شناسایی وضمن هماهنگی با مرجع قضایی در یک عملیات ضربتی آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

وی با اشاره به  کشف دودستگاه موتورسیکلت  مسروقه به ارزش تقریبی ده میلیارد ریال در بازرسی از مخفیگاه  متهمان تصریح کرد: سارقان دستگیر شده در تحقیقات اولیه به سرقت دو دستگاه موتور سیکلت سنگین مکشوفه از یکی از استان های همجوار اعتراف  که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

این مقام انتظامی درپایان خاطر نشان کرد:پلیس امنیت  شهروندان را خط قرمز خود می داند وبا تمام توان دربرابر سارقان  و افرادی که بخواهند به امنیت خدشه ای وارد کنند مقابله می کند، و از همشهریان عزیز می خواهیم که در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۱۰صبح به  پلیس اطلاع دهند.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=15418

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.