• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
5

دیپلماسی فعال دولت به تعامل و احیای روابط با کشورها منجر شد

  • کد خبر : 17216
  • 10 تیر 1402 - 9:27
دیپلماسی فعال دولت به تعامل و احیای روابط با کشورها منجر شد
سیناخبر- امام جمعه موقت شهرضا با اشاره به دیپلماسی موفق جمهوری اسلامی ایران در ارتباط با کشورهای دیگر گفت: در اوج این دیدارها پیشرفته‌ترین نوع موشک در کشور رونمایی می‌شود و در قدرت، تعامل نیز بهتر شکل می‌گیرد.

به گزارش روز شنبه سیناخبر حجت‌‌الاسلام محسن طالب‌پور در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به روز صنعت و معدن اظهار داشت: معادن بسیار ارزشمند فراوانی در کشور داریم و باید به آن توجه شود.

حجت‌‌الاسلام طالب‌پور با تأکید بر اینکه باید به توصیه اکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر خام فروشی نکردن توجه کنیم، افزود: وابستگی به نفت باید به حداقل برسد، بهترین سنگ‌ها را در ایران داریم ولی بیشتر سنگی که استفاده می‌شود، سنگ‌های خارجی است.

وی  با اشاره به در پیش بودن ۱۲ تیر سالروز حمله آمریکای جنایتکار به هواپیمای مسافربری ایران بیان کرد: این حمله بار دیگر خوی شیطانی آمریکا و مدعیان دروغین حقوق بشر را به همه نشان داد و ۲۹۰ نفر مسافر بی‌پناه در این حمله آمریکا به شهادت رسیدند.

امام جمعه موقت شهرضا تصریح کرد: دولت‌های مستکبر غربی به دروغ ادعای حقوق بشر و آزادی بیان دارند در حالی که هیچ بویی از آزادی و حقوق انسانی نبرده‌اند و هر روز یک جنایت از آن‌ها سر می‌زند.

حجت‌‌الاسلام طالب‌پور با گرامی‌داشت عید غدیر عنوان کرد: بزرگ‌ترین عید برای مسلمانان عید غدیر است و باید این عید را با عظمت برگزار کرد زیرا زنده نگه داشتن غدیر، زنده نگه داشتن اسلام است.

وی با بیان اینکه در محلات حاشیه شهر جشن غدیر را برگزار کنیم، گفت: پویش هر خانه یک پرچم و یک جشن را در شهرضا اجرا کنیم.

امام جمعه موقت شهرضا با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با خانواده شهدا بیان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند، بهترین الگوی زنده برای کشور و جوانان ما شهدای بزرگوار هستند، باید این شهدا به مردم معرفی شوند و بهترین افراد خانواده معظم شهدا هستند.

حجت‌‌الاسلام طالب‌پور با اشاره به دیپلماسی موفق جمهوری اسلامی ایران در ارتباط با کشورهای دیگر خاطرنشان کرد: در اوج این دیدارها پیشرفته‌ترین نوع موشک در کشور رونمایی می‌شود، اگر کشوری قدرت داشته باشد برای تعامل به کشورهای دیگر برود بسیار بهتر است.

وی با تأکید بر اینکه تحریم‌ها بی‌اثر شده و امروز ایران قوی و با اقتدار است، تصریح کرد: ذلیل‌تر شدن منافقان نتیجه دیپلماسی انقلابی است، دومین حمله به مقر منافقان صورت گرفت و این نتیجه درماندگی کسانی است که به کشور خود پشت می‌کنند؛ منافقانی که این همه به دشمن خدمت کردند آخرش به زباله تبدیل شدند.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=17216

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.