• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
7

دشمن وحدت و امنیت ملی را هدف گرفته است

  • کد خبر : 20102
  • 26 شهریور 1402 - 9:56
دشمن وحدت و امنیت ملی را هدف گرفته است
سیناخبر- امام جمعه موقت شهرضا گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند، دشمن دو نقطه اساسی یعنی «وحدت ملی» و «امنیت ملی» ایرانیان را هدف گرفته است.

به گزارش روز یکشنبه سیناخبر حجت‌الاسلام سید احمد موسوی در خطبه‌های نماز جمعه با تقدیر از مردم و هیئات مذهبی شهرستان در برپایی مراسم عزاداری و اربعین حسینی اظهار داشت: امسال اربعین به زیباترین صورت برگزار شد و به پرشکوه‌ترین اربعین تبدیل شد.

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه بعضی به دنبال ناامید کردن مردم هستند، افزود: ۳۰ درصد جمعیت شرکت کننده در اربعین نوجوانان بودند، بیش از سه برابر جمعیتی که از ایران برای زیارت اربعین مشرف شدند، داخل کشور در مراسم‌ راهپیمایی جاماندگان اربعین شرکت کردند.

وی با بیان اینکه نماز جمعه دشمن را ناامید می‌کند، افزود: نماز جمعه جایی است که باید دل‌های مومنان سرشار از صلابت و شجاعت باشد.

امام جمعه موقت شهرضا با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با مردم سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی گفت: رهبر انقلاب در این دیدار فرمودند، معلومات اطلاعاتی ما نشان می‌دهد دولت آمریکا مجموعه‌ای برای بحران‌سازی در کشور‌ها از جمله ایران ایجاد کرده که مأموریت آن یافتن و تحریک نقاطی است که به نظر آن‌ها می‌تواند باعث بحران شود.

حجت‌الاسلام موسوی ادامه داد: رهبر انقلاب فرمودند، از نظر آنها، تفاوت‌ها و اختلاف‌های قومی و مذهبی و مسئله جنسیت و زن جزو نقاط بحران‌ساز در ایران است که می‌خواهند با تحریک آن‌ها به کشور ما ضربه وارد کنند.

وی تصریح کرد: به فرموده رهبر انقلاب باید مراقب باشیم حرفی که می‌زنیم در راستای نقشه دشمن نباشد و جدول او را کامل نکند چراکه گاهی کسی در اثر غفلت با حرف یا عمل خود جدول دشمن را کامل می‌کند که این خطرناک است.

امام جمعه موقت شهرضا افزود: رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به ناکامی چهل و چند ساله‌ دشمنان به علت پیروی ملت از رهنمود‌های امام خمینی(ره)، انگشت اشاره و جهت‌گیری‌های امام بزرگوار را امری مغتنم برای استمرار حرکت موفقیت‌آمیز ملت ایران دانستند و فرمودند: دشمن دو نقطه اساسی یعنی «وحدت ملی» و «امنیت ملی» ایرانیان را هدف گرفته است.

حجت‌الاسلام موسوی اضافه کرد: دشمنان هر هزینه‌ای برای براندازی و ساقط کردن این نظام مقدس کنند، ممکن است خراشی بیاندازد اما آن هزینه ایران را ساقط نخواهد کرد بلکه آنها را به مرگ‌شان نزدیک‌تر می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه نظام اسلامی به شدت مقتدر است، تصریح کرد: ساختار آموزش و پرورش نیاز به بازنگری دارد تا دشمن دانش آموزان را سرباز نیابتی خود در خیابان‌ها نکند.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=20102

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.