• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
4

دشمنان تاب دیدن پیشرفت نظام و انقلاب را ندارند

  • کد خبر : 8933
  • 02 مهر 1401 - 9:29
دشمنان تاب دیدن پیشرفت نظام و انقلاب را ندارند
سیناخبر- فرماندار شهرستان دهاقان گفت: دشمنان تاب دیدن پیشرفت‌های مارا ندارند و به همین جهت هر لحظه برنامه‌ای را برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران طراحی می‌کنند.

به گزارش روز شنبه سیناخبرعلی جمشیدیان در آیین تجلیل از رزمندگان شهرستان دهاقان ضمن تبریک آغاز هفته دفاع مقدس اظهار داشت: رشادت و ایثار شما رزمندگان فرهنگ شهادت‌طلبی را نهادینه کرد و امروزه این فرهنگ نه تنها در ایران در جامعه مسلمین جهان استوار است.

جمشیدیان با بیان این‌که دفاع مقدس هنوز تمام نشده است و ادامه دارد گفت: دفاع هنوز پا برجاست و فقط عرصه آن عوض شده است که رهبر معظم انقلاب در این راستا عرصه و تکلیف همگی ما را مشخص کرده‌اند.

وی افزود: رزمندگان دفاع مقدس خیلی از مسائل را با چشم خود دیده و با گوشت و استخوان خود چشیده‌اند، امروزه نباید اجازه داد خون شهدا نادیده گرفته شود.

فرماندار شهرستان دهاقان با بیان این‌که رزمندگان فرماندهان جهاد تبیین هستند خاطرنشان کرد: مشکلاتی وجود دارد و همه در تلاش هستند که به وظیفه خود عمل کنند ولی انتقاد نباید اصل نظام را مورد هجمه قرار دهد.

جمشیدیان ادامه داد: دشمنان ما تاب دیدن پیشرفت‌های مارا ندارند و به همین جهت هر لحظه، برنامه‌ای را برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران طراحی می‌کنند.

وی اظهار داشت: روز به روز باید بصیرت ما بیشتر شود و دستاوردهای نظام و انقلاب را برای جوان‌ها بازگو کنیم.

فرماندار شهرستان دهاقان با بیان این‌که اقتدار امروز را مدیون رشادت رزمندگان و خون پاک شهدا هستیم تأکید کرد: امروزه نه تنها در منطقه بلکه در کل جهان نمی‌توانند بدون حضور ایران در خصوص موضوعی تصمیم‌گیری کنند.

جمشیدیان بیان کرد: مشکلات کشور با کدخدا حل نمی‌شود، حل مشکلات کشور با تفکر خدایی و تلاش و فعالیت جهادی امکان پذیر است؛ در این راستا هرکس با هر توان و تریبونی که دارد باید وظیفه خود را در جهت جهاد تبیین به نحو احسن انجام دهد.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: به برکت خون شهدا امروزه اقتدار بسیار خوبی را دارا هستیم و این برای ما یک افتخار بسیار بزرگ است.

سمیه محمودی ادامه داد: سخنان مقتدرانه ریاست جمهور در سازمان ملل و پیاده‌روی ایشان تا مکان خوابگاه، نشان از قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ثمره خون شهدا است.

وی با بیان این‌که عده‌ای قصد دارند با پشتیبانی غرب به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ضربه بزنند گفت: فوت خانم امینی بهانه است و آن‌ها به این بهانه اقدامات ساختارشکنانه انجام می‌دهند، دشمن همیشه در صدد ضربه زدن به ما بوده است ولی به لطف خدا و پشتوانه مردمی هیچ غلطی نتوانسته بکند.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات شهرستان گفت: با همت مسئولان می‌توانیم مشکلات را حل کنیم، مشکلات حوزه بهداشت و فاضلاب شهری در اولویت قرار دارد.

محمودی با بیان این‌که بدون هیچ مشکلی مسأله آب شرب را با همت مسؤولان مرتفع کردیم گفت: ۳ روستای همگین، دزج و قمیشلو نیز در آینده از آب شرب پایدار برخوردار خواهند شد.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه آموزش و پرورش در شهرستان دهاقان گفت: انقلاب بسیار بزرگی در حوزه ساخت و ساز واحدهای آموزشی در سال‌های گذشته انجام شده که حاصل تلاش مدیر آموزش و پرورش و همراهی مدیران شهرستان بوده است.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=8933

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.