• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
1

دستگیری دو کلاهبردار در کاشان

  • کد خبر : 28710
  • 19 اردیبهشت 1403 - 10:02
دستگیری دو کلاهبردار در کاشان
سیناخبر- ۲ کلاهبردار که با استفاده از روش اسکیمر و کپی کارت‌های بانکی شهروندان اقدام به ۱۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش روز چهارشنبه سیناخبر فرمانده انتظامی کاشان گفت: در پی اعلام شکایت شهروندی مبنی بر برداشت غیرمجاز از حسابش در حالی که کارت بانکی نزد خودش بوده، باتوجه به حساسیت موضوع، بررسی به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ ایرج کاکاوند افزود: در بررسی‌های دقیق و تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد از کارت بانکی مالباخته به روش اسکیمری کپی برداری و از آن در یک واحد صنفی طلافروشی به مبلغ زیادی خرید و استفاده غیرمجاز شده است.

وی با اشاره به شناسایی متصدی این واحد صنفی در کمترین زمان ممکن گفت: در بررسی‌های هوشمندانه و فنی مشخص شد ۲ متهم با حضور در این طلافروشی و با کارت بانکی جعلی و کپی شده مالباخته، اقدام به خرید طلا کرده و به سرعت متواری شده اند.

فرمانده انتظامی کاشان افزود: هر ۲ متهم در سطح بازار بزرگ کاشان شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضایی در یک عملیات کاملا هماهنگ و منجسم دستگیر شدند.

سرهنگ کاکاوند گفت: در تحقیقات از متهمان مشخص شد که این افراد به عنوان دست فروش در شهر‌های مختلف حاضر و پس از کپی کارت‌های بانکی مشتریان خود از طریق اسکیمر، به شهر‌های دیگر مراجعه و با استفاده از کارت‌های بانکی کپی شده و جعلی اقدام به خرید می‌کرده اند.

وی با اشاره به این که متهمان تا کنون به انجام ۱۰۰ مورد کلاهبرداری با این روش به مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال اعتراف کرده اند اظهار داشت: تحقیقات در این خصوص همچنان ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=28710

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. یعنی اینقدر نمی تونید خبر از خود شهرمون اعلام کنید که مجبور به پخش اخبار کاشان شده اید . !!!!

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.