• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
6

دختران شهرضایی در مسابقات آنلاین شطرنج استان قهرمان شدند

  • کد خبر : 26053
  • 08 بهمن 1402 - 10:51
دختران شهرضایی در مسابقات آنلاین شطرنج استان قهرمان شدند
سیناخبر- رئیس اداره تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی اداره کل آموزش و پرورش اصفهان از قهرمانی دانش‌آموزان دختر شهرضا و دانش‌آموزان پسر ناحیه ۳ شهر اصفهان در مسابقات آنلاین شطرنج استان خبر داد.

به گزارش روز یکشنبه سیناخبر فرهاد رضایی در خصوص نتایج آخرین مسابقات دانش‌آموزی استان اظهار داشت: مسابقات قهرمانی شطرنج استان اصفهان که با میزبانی هنرستان ابوذر و به‌صورت آنلاین برگزار شد در بخش تیمی دختران با قهرمانی شهرضا و در قسمت پسران با قهرمانی ناحیه ۳ به اتمام رسید.

رضایی ادامه داد: دختران شهرضایی در مجموع تیمی با کسب ۱۹ امتیاز قهرمان شدند، ناحیه ۳ با ۱۸.۵ امتیاز دوم شد و تیم فولادشهر با کسب ۱۷.۵ امتیاز به مقام سوم رسید.

وی اذعان داشت: در قسمت انفرادی فاطمه مشهدی با کسب ۷ امتیاز از ناحیه ۳ اول، شریفه اباذری با ۶ امتیاز از شهرضا دوم شد و آیسان رستمی با کسب ۵ امتیاز از شهرضا به مقام سوم رسید.

رئیس اداره تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان بیان داشت: مسابقات دختران با حضور ۳۸ شطرنج‌باز از ۸ ناحیه و منطقه استان در ۷ دور به روش سوئیس انفرادی تیمی و به‌صورت آنلاین برگزار شد.

رضایی افزود: در بخش پسران که با حضور ۴۸ بازیکن از ۱۱ منطقه و ناحیه استان برگزار شد، پسران ناحیه ۳ در مجموع تیمی با کسب ۱۹ امتیاز قهرمان شدند، نجف‌آباد با کسب ۱۸.۵ امتیاز دوم شد و تیم ناحیه ۲ با کسب ۱۸ امتیاز به مقام سوم رسید.

رضایی تصریح کرد: در قسمت انفرادی امیرمحمد توکلی با کسب ۶ امتیاز از نجف‌آباد به مقام اول دست‌یافت، محمدحسین کیانی از ناحیه ۳ با ۶ امتیاز و بعد از پوئن شکنی دوم شد و آرتین مرادپور با کسب ۵.۵ امتیاز از نجف‌آباد به مقام سوم رسید.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات پسران هم در ۷ دور به روش سوئیس انفرادی تیمی و به‌صورت آنلاین برگزار شد.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=26053

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.