• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
11

خطوط مخابراتی در شهرستان سمیرم قطع شده است

  • کد خبر : 12959
  • 26 بهمن 1401 - 8:53
خطوط مخابراتی در شهرستان سمیرم قطع شده است
سیناخبر- فرماندار سمیرم گفت: در حال حاضر، با مشکل قطعی ارتباط ازجمله اینترنت و آنتن گوشی همراه در بخش وردشت، پادنا و بخش‌هایی از سمیرم مواجه هستیم که امیدواریم پس از بازگشایی مسیرهای سمت دکل‌های مخابراتی آنتن، اینترنت و خطوط مخابراتی متصل شود.

به گزارش روز چهارشنبه سیناخبر مراد الیاس‌پوربا اشاره به اینکه دیروز در شهرستان سمیرم شاهد بارش برف بودیم، اظهار کرد: ۹۰ سانتی‌متر برف همراه با باران در این شهرستان به ثبت رسیده است. این بارش باعث شد راه‌های ۶۰ روستا و همچنین سه شهر در بخش‌های وردشت و مرکزی مسدود شود.

الیاس پور افزود: از مدیریت بحران استانداری و شهرستان‌های مجاور به شهرضا، دهاقان و مبارکه درخواست کمک کردیم و در حال حاضر، مسیر سمیرم _ یاسوج و گردنه پشته با تلاش راهداران بازگشایی شده و تردد با تجهیزات زمستانی امکان‌پذیر است.

وی تصریح کرد: مسیر شهرضا _ سمیرم نیز با مشکل تردد مواجه بود و اکنون به‌دلیل انسداد راه توسط خودروهای سنگین مانند تریلرها با ترافیک سنگین روبه‌روست که این مسئله موجب شد عوامل راهداری و پلیس‌راه و دستگاه‌های خدمات‌رسان با جدیت وارد عمل شوند و اکنون در حال بازگشایی مسیر هستند.

فرماندار سمیرم با اشاره به عملیات امداد و نجات و اسکان در راه ماندگان اضافه کرد: حدود ۶۰ نفر که در حوزه استحفاظی شهرستان بودند از ظرفیت مساجد و حسینیه‌ها استفاده کردند و اسکان داده شدند.

الیاس‌پور در پاسخ به این پرسش که برای روستاهایی که مسیر آن‌ها مسدود شده چه اقداماتی انجام شده است، گفت: تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان در سطح شهرستان سمیرم با تلاش عوامل راهداری، پلیس‌راه، نیروی انتظامی، هلال‌احمر و اورژانس تلاش می‌کنند تا به‌زودی مسیرهای روستایی بازگشایی شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر، با مشکل قطعی ارتباط ازجمله اینترنت و آنتن گوشی همراه در بخش وردشت، پادنا و بخش‌هایی از سمیرم مواجه هستیم که امیدواریم پس از بازگشایی مسیرهای سمت دکل‌های مخابراتی آنتن، اینترنت و خطوط مخابراتی متصل شود.

فرماندار سمیرم خاطرنشان کرد: مدارس شهرستان سمیرم به جز بخش پادنای علیا در تمام مقاطع تحصیلی چهارشنبه بیست‌وششم بهمن تعطیل است.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=12959

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.