• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
7

خدمت به مردم پاشنه آشیل نظام جمهوری اسلامی است

  • کد خبر : 19268
  • 05 شهریور 1402 - 10:28
خدمت به مردم پاشنه آشیل نظام جمهوری اسلامی است
سیناخبر- معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت:  خدمت به مردم و پرهیز از حاشیه ها پاشنه آشیل جمهوری اسلامی است و هر دولتی که با مردم گفتگو کند و به آن ها نزدیک شود ولایتمداری بیشتری می کند.

به گزارش روز یکشنبه سیناخبر محمدرضا جان نثاری در جلسه شورای اداری شهرستان شهرضا که در فرمانداری شهرضا برگزار شد، ضمن تبریک هفته دولت و گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: دلیل جاودانه شدن دولت شهید رجایی که از تشکیلش چند روزی نگذشته بود که رئیس جمهور و نخست وزیرش را دریک حادثه ترویستی شهید کردن و امروزه الگوی سایر دولت هاست، نگاه دولت بود نه برگزاری جلسات متعدد و راه اندازی پروژه های گوناگون.

جانثاری افزود: شهید رجایی فردی شجاع، مومن، انقلابی، ولایتمدار، معتقد، استکبار ستیز، صادق، مستضعف نواز و مسلط بر پست  و مقام بود و در بند مسایلی که مانع رفتار انقلابی می شد نبود و همین ویژگی ها او را جاودانه کرد.

وی با بیان اینکه اگر میگوییم مردم ولی نعمت ما هستند باید در عمل ها، برخورد ها و روش هایمان نشان دهیم، گفت: دولت سیزدهم  تابع رهبری است و تمام تلاش خود را می کند تا خواسته های رهبری را اجرایی کند و مردمی بودن و استفاده از ظرفیت ها را از اولویت های خود قرار داده است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با بیان اینکه وظیفه ما امید آفرینی است و هرکسی مردم را نگران و ناراحت کند در حد دشمن عمل کرده است، گفت: وقت گذاری، خدمت شبانه روزی، تلاش مضاعف همراه با درایت عاقلانه توصیه هایی است که باید به یکدیگر متذکر شویم.

جان نثاری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که قله ها نزدیک است و باید تلاش خود را شبانه روزی کنیم، گفت: مسئولان باید صادقانه با مردم رفتار کنند و اگر عملکرد مناسبی هم نداشتند از مردم عذرخواهی کنند.

نماینده مردم شهرستان های شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی در این جلسه با بیان اینکه مهمترین مشکل شهرستان، آب شرب است، گفت: اگر حفاری شهرستان های شهرضا، دهاقان و مبارکه حل شود مشکل انتقال آب شهرستان حل میشود و کیفیت و کمیت آب بهبود می یابد.

سمیه محمودی گفت: با توجه به مجوزهای گرفته شده برای راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی و شیمی پارک شهرضا نیازمند همکاری استانداری و بخش خصوصی هستیم.

فرماندار شهرستان شهرضا با ارائه گزارش عملکرد دوساله دولت در شهرضا گفت: تصویب طرح های تفضیلی شهرهای منظریه و شهرضا، اجرای طرح جهش ملی مسکن و الحاق ۸۰ هکتار زمین به محدوده شهرستان، اهدای زمین به ۷۴ خانواده دارای ۳ فرزند، برخورد با تخلفات و تخریب ساخت و ساز های غیر مجاز، رفع ۱۵ نقطه حادثه خیز و کسب رتبه اول در استان، تکمیل و احداث زیرگذر جرم افشار و پیگیری و حل مشکلات زیر گذر های آجر سروش، پرزان، رازی۲، کهرویه و منظریه، برگزاری جشنواره ها و مسابقات مختلف در راستای نشاط اجتماعی، پرداخت وام ها و تسهیلات تبصره ۱۶ و ۱۸ ،پروژه های عمرانی فرمانداری از محل اعتبارات ارزش افزوده فاقد دهیاری ها، بهره برداری پروژه های زیر بنایی شهرستان و کسب مجوز منطقه ویژه اقتصادی و شیمی پارک نمونه هایی از فعالیت های ۲ ساله شهرستان شهرضاست.

سید امیر جعفری گفت: ۵۳ پروژه عمرانی، کشاورزی،صنعتی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۱۸۲ میلیارد تومان با اشتغال مستقیم ۳۶۵ نفر و اشتغال غیر مستقیم ۴۴۲ نفر در هفته دولت امسال در شهرستان شهرضا به بهره برداری می رسد.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=19268

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.