• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
14

حضور دانش‌آموزان در راهپیمایی ۱۳ آبان، خاری در چشم دشمنان شد

  • کد خبر : 10283
  • 14 آبان 1401 - 12:12
حضور دانش‌آموزان در راهپیمایی ۱۳ آبان، خاری در چشم دشمنان شد
سیناخبر- امام جمعه شهرضا گفت: دانش‌آموزان امروز با حضور خود در راهپیمایی ۱۳ آبان، خاری در چشم دشمنان شدند.

به گزارش روز شنبه سیناخبر حجت‌الاسلام سید نعمت‌اله صالح امام جمعه شهرضا در خطبه‌های نماز جمعه با بیان اینکه بر اساس روایات ۵۰ نفر از اصحاب امام زمان(عج) از خانم‌ها هستند و این مورد افتخاری برای آن‌ها است، اظهار داشت: اگر می‌بینید امروز دشمنان دین بانوان را مورد تهاجم فرهنگی قرار داده‌اند، به این دلیل است که می‌دانند آن‌ها چه سرمایه ارزشمندی در نظام اسلامی است و می‌خواهند حرمت‌ها شکسته شود.

حجت‌الاسلام صالح با تأکید بر اینکه زنان باید متوجه نقشه دشمنان شوند، افزود: دشمن برای حجاب، پاکدامنی و عفت زنان نقشه کشیده است و نمی‌خواهد آن‌ها به جایگاه واقعی خود برسند و در این آشوب‌ها زنان به نام دفاع از حقوق زن، وسیله قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه شرع مقدس اسلام بیش از همه حقوق زن‌ها را رعایت کرده است، گفت: یکی از اهداف مهم نظام این است که زن را به جایگاه واقعی خود برساند و در این راستا در جامعه اسلامی خدمات بسیاری به زنان شده است.

امام جمعه شهرضا با تأکید بر اینکه سوادآموزی، پیشرفت علمی و دانش دختران و زنان در پرتو نظام جمهوری اسلامی بوده است، تصریح کرد: مقام زن، عفت و پاکدامنی و قابلیت‌‎های زنان باید مورد توجه قرار بگیرد، امروز زنان ما باید از حضرت معصومه(س) الگو بگیرند.

حجت‌الاسلام صالح با بیان اینکه امروز دفاع از دین خدا نشانه انسان‌های باتقوا است، عنوان کرد: امروز همه وظیفه داریم از احکام و شعائر دینی دفاع کنیم و هیچ ترسی از دشمنان و بیگانگان به خود راه ندهیم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود ضمن گرامیداشت ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی و تقدیر از حضور باشکوه مردم شهرضا در راهپیمایی این روز گفت: دانش‌آموزان امروز با حضور خود در راهپیمایی ۱۳ آبان خاری در چشم دشمنان شدند.

امام جمعه شهرضا با اشاره به خوی استکباری آمریکا در سخنان رهبر معظم انقلاب بیان کرد: آغاز چالش ملت ما با آمریکا به سال ۱۳۳۲ باز می‌گردد و دشمنی آمریکا یک دشمنی دیرینه با ملت ایران است.

حجت‌الاسلام صالح ادامه داد: آمریکا ذاتاً روحیه سلطه‌طلبی و خوی استکباری دارد و در طول ۴۰ سال گذشته از هر فعالیتی که می‌توانسته بر علیه نظام، انقلاب و دین انجام دهد، دریغ نکرده است.

وی با تأکید بر اینکه هر کجا که جنگ و خونریزی و شرارتوجود دارد، ریشه آن دولت جنایتکار آمریکا است، گفت: شناخت دشمن و مبارزه جدی و همگانی در مقابل دشمن وظیفه مسلمانان است، امروز برای کسی ظالم بودن آمریکا پوشیده نیست و باید به‌عنوان دشمن به آن نگاه کنیم.

امام جمعه شهرضا با تأکید بر اینکه امروز روز امتحان است و همه در یک امتحان بسیار اساسی قرار گرفته‌ایم، تصریح کرد: دشمنان دین خدا بسیج شدند و از همه امکانات برای مقابله با این نظام استفاده می‌کنند چرا که نمی‌توانند پیشرفت این ملت را ببینند.

حجت‌الاسلام صالح با بیان اینکه امروز بزرگ‌ترین گناه بی‌تفاوتی است، افزود: وقتی خباثت دشمنان را می‌بینیم باید در راه اعتقادمان جدی شویم و ابراز برائت کنیم، انقلاب ما یک فرهنگ علوی و شیعی را در دنیا زنده کرده است، امروز بیرق امیرالمؤمنین(ع) و نوای قرآن در سراسر دنیا طنین‌انداز شده است.

وی با بیان اینکه به قول شهید بهشتی آمریکا از ملت ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر، خاطرنشان کرد: امروز باید مردم همراه با مدیران و مسؤولان یکپارچه و متحد در پیشرفت مملکت تلاش و کوشش کنند.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=10283

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.