• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
4

حادثه تروریستی کرمان نشانه عداوت دشمنان از سردار سلیمانی است

  • کد خبر : 25269
  • 16 دی 1402 - 9:01
حادثه تروریستی کرمان نشانه عداوت دشمنان از سردار سلیمانی است
سیناخبر- امام جمعه شهرضا گفت: انتخاب گلزار شهدای کرمان برای این حادثه تروریستی نشانه بغض و عداوت دشمنان از شهید سلیمانی است، چرا که منطقه را از حیث داعش و صهیونیست و آمریکا پاک کرد.

به گزارش روز شنبه سیناخبر حجت‌الاسلام سید نعمت‌الله صالح در خطبه‌های نماز جمعه با بیان اینکه دشمنان برای تسلط پیدا کردن بر مردم  سنگرهای عفاف، حجاب و حیا را شکستند، اظهار داشت: ۱۷ دی ماه سال ۱۳۱۴ یک تاریخ ننگین برای رضاخان و خانواده او رقم خورد.

حجت‌الاسلام صالح با تسلیت و محکوم کردن حادثه تروریستی کرمان گفت: دشمنان قسم خورده ما دست به  جنایتی زدند که روی جنایتکاران تاریخ را سفید کردند.

وی افزود: اگر چه داعش ۳۰ ساعت پس از این حادثه مسئولیت آن را قبول کرد اما داعش عامل آمریکا است، در حال حاضر داعش نیرو و عامل صهیونیست، آمریکا و انگلیس است لذا خیانتکار اصلی در این قضیه آمریکا است.

امام جمعه شهرضا ادامه داد: زمانی که داعش در سوریه بود مجروحان داعش را برای معالجه به اسرائیل می‌بردند و آمریکا، صهیونیست، انگلیس و داعش یک جبهه متحد هستند.

حجت‌الاسلام صالح تصریح کرد: انتخاب گلزار شهدای کرمان برای این حادثه تروریستی نشانه بغض و عداوت دشمنان از شهید سلیمانی است، چرا که منطقه را از حیث داعش و صهیونیست و آمریکا پاک کرد.

وی با بیان اینکه اگر امروز رژیم صهیونیستی شکست خورده است به دلیل آن است که گروه فلسطینی حماس آن را زمین گیر کرده است، عنوان کرد: رژیم صهیونیستی مردم غزه را می‌کشد و این نهایت عجز و شکست او است.

امام جمعه شهرضا با اشاره به نقش سردار سلیمانی در منطقه گفت: اگر امروز صهیونیست شکست می‌خورد اثرات وجود سردار سلیمانی در منطقه است که مقاومت را سرپا و مردم یمن را تربیت کرد بنابراین از مزار شهید سلیمانی هم انتقام می‌گیرند.

حجت‌الاسلام صالح تصریح کرد: یکی از اهداف این حادثه تروریستی آن است که به مردم دنیا و ملت ایران القا کنند که اقتدار جمهوری اسلامی قابل شکست است در حالی که صد درصد اشتباه کردند اگر ایران با شهادت مردم و جوانانش بخواهد شکست بخورد باید همان دهه اول انقلاب شکست می‌خورد.

وی اضافه کرد: امنیتی کردن فضای جامعه یکی دیگر از اهداف دشمنان است تا آرامش و شور مردم گرفته شود و فضای جامعه به فضای رعب و وحشت تبدیل شود چرا که دشمن در سالگرد اغتشاشات سال گذشته ناامید شد.

امام جمعه شهرضا با تأکید بر اینکه مردم در همه صحنه‌ها حضور پیدا می‌کنند و با این شهادت‌ها هیچ وقت از انقلاب و نظام شان دلسرد نخواهند شد، گفت: وظیفه داریم در مقابل توطئه‌های دشمن وحدت و همدلی را حفظ کنیم چرا که دشمن از وحدت مردم می‌ترسد.

حجت‌الاسلام صالح با بیان اینکه در آستانه انتخابات نیاز به همدلی و وحدت داریم و انتخابات مظهر وحدت ملی یک کشور است، افزود: نباید انتخابات سبب تفرقه و اختلاف بین مردم شود، داوطلبان باید نیت‌شان برای خدا و خدمت به مردم باشد.

وی تصریح کرد: مردم به هیچ وجه اجازه ندهند کسانی بخواهند در این شهر تفرقه و اختلاف ایجاد کنند و اگر کسانی به بهانه‌های مختلف با ایجاد تفرقه و اختلاف به نفع خودشان بهره‌برداری کنند مطمئن باشند عاقبت خوبی ندارند.

امام جمعه شهرضا با انتقاد از اینکه در آستانه انتخابات مسائلی را می بینیم که قابل توجیه نیست و در سطح کشور هم اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: ۵۰ روز قبل از انتخابات قیمت اینترنت بالا می‌رود و قیمت گاز برای کسبه یک دفعه افزایش پیدا می‌کند.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=25269

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.