• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
12

جسد یکی از جوانان مفقود شده در آب ملخ سمیرم کشف شد

  • کد خبر : 8114
  • 02 شهریور 1401 - 8:43
جسد یکی از جوانان مفقود شده در آب ملخ سمیرم کشف شد
سیناخبر- جسد یکی از ٢ جوان مفقود شده در منطقه گردشگری آب ملخ سمیرم پس از چهار روز با تلاش غواصان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان پیدا شد.

به گزارش روز چهارشنبه سیناخبر سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان گفت: دو جوان ۲۷ مردادماه در منطقه گردشگری آب ملخ سمیرم مفقود شده بودند که پس از چند روز جستجو از غواصان آتش نشانی اصفهان برای پیدا کردن جسد آن‌ها از رودخانه درخواست کمک شد.

فرهاد کاوه آهنگران با اشاره به اعزام تیم غواصی از اصفهان به سمیرم تصریح کرد: با تلاش غواصان این سازمان و نیز غواصان و نیروهای امدادی و هلال احمر سمیرم یکی از جوانان مفقود شده که حدود ۲۳ سال سن داشت پیدا و از آب خارج شد.

وی با اشاره به اینکه تلاش برای یافتن دیگر جوان مفقود شده ادامه دارد بیان کرد: نیروهای غواص روز چهارشنبه دوباره در محدوده کشف جسد برای یافتن این جوان اقدام می‌کنند.

منطقه گردشگری آب ملخ با رودخانه ای خروشان در فاصله ۶۰ کیلومتری جنوب سمیرم و در فاصله ۲۲۰ کیلومتری جنوب اصفهان واقع شده است.

به گفته مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از ابتدای سال جاری تا ۲۲ مردادماه در مجموع ۷۰ مورد حادثه در منابع آبی، رودخانه ها، استخرهای ذخیره آب کشاورزی، کانال‌های انتقال آب و مخازن سدها رخ داده که ۳۶ نفر نجات یافته و  ۳۴ نفر غرق شده اند.

رودخانه زاینده‌رود در مناطق باغ‌بهادران و چادگان، رودخانه‌های سمیرم و فریدون‌شهر و سدهای مخزنی خمیران در تیران و کرون، باغکل در خوانسار، قره‌قاچ و حنا در سمیرم و کوچری در گلپایگان مستعد حوادث غرقی هستند که همزمان با گرمای هوا و افزایش دما میل افراد به شنا زیاد می‌شود و به دلیل ایمن نبودن منابع آبی افراد غرق می‌شوند.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=8114

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.