• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
7

 تکمیل و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهرستان دهاقان زمان‌بندی شد

  • کد خبر : 23131
  • 20 آبان 1402 - 9:30
 تکمیل و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهرستان دهاقان زمان‌بندی شد
سیناخبر- در صد و پنجمین جلسه شورای مسکن استان اصفهان ضمن بررسی عملکرد بانک‌های استان در اعطای تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن، وضعیت طرح‌های حوزه مسکن شهرستان دهاقان بررسی و پیرامون مشکلات اجرایی تصمیم‌گیری شد.

به گزارش روز یکشنبه سیناخبر صد و پنجمین جلسه شورای مسکن استان در دو بخش مجزا، بررسی عملکرد بانک‌ها در تخصیص تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن در استان و بررسی پیشرفت طرح جوانی جمعیت و نهضت ملی مسکن در شهرستان دهاقان به ریاست استاندار اصفهان و با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان، مدیران کل سایر دستگاه‌های اجرایی ذیربط و دیگر اعضا برگزار شد.  

در این نشست به تاکیدات رئیس جمهور در آخرین جلسه شورای عالی مسکن مبنی بر اینکه بانک‌ها و مؤسسات اعتباری غیربانکی مکلف هستند حداقل ۲۰ درصد از تسهیلات پرداختی نظام بانکی در هر سال را با نرخ سود مصوب شورای پول و اعتبار به بخش مسکن اختصاص دهند، اشاره شد و عملکرد بانک‌های استان در اعطای تسهیلات به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن مورد بررسی قرار گرفت. 

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در حاشیه این نشست پیرامون مباحث مطرح شده اظهار کرد: در این جلسه در بخش اول روند پرداخت تسهیلات و انجام تعهدات بانک ها در حوزه مسکن بصورت کامل بررسی شد و برنامه ریزی برای تکمیل تعهدات بانکی به عمل آمد. 

قاری‌قرآن افزود: در این رابطه مواردی به تصویب رسید و مقرر شد بصورت مداوم مبحث پیشرفت ارائه تسهیلات مرتبط با طرح جهش تولید مسکن و عملکرد بانک ها به صورت ریزبینانه و به تفکیک هر شهرستان‌ها بررسی و پیگیری شود. 

وی بیان کرد: در این جلسه در بخش دوم وضعیت مسکن شهرستان دهاقان به صورت کامل مورد بررسی قرار گرفت و گزارشاتی از آخرین اقدامات بعمل آمده برای طرح‌های مسکن این شهرستان ارائه شد که مشکلات اجرایی آن رسیدگی و تعیین تکلیف شدند. 

وی افزود: براین اساس مباحث مرتبط با تامین زمین، اراضی الحاقی، مراحل ساخت پروژه‌ها، خدمات زیربنایی و تمامی مباحث مورد نظر در حوزه مسکن شهرستان بررسی و اتخاذ تصمیم شد. 

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه برنامه ریزی لازم برای افتتاح واحدهای طرح نهضت ملی مسکن شهرستان دهاقان بعمل آمد گفت: مطابق با پیشرفت فیزیکی پروژه ها، تا پایان سال‌جاری، ۴۰ واحد و ابتدای سال آینده ۶۸ واحد دیگر در این شهرستان تکمیل می‌شود. 

قاری قرآن عنوان کرد: به منظور آغاز پروژه ۱۳۰۰ واحدی شهرستان دهاقان نیز برنامه‌ریزی انجام شده و هماهنگی لازم برای شروع ساخت آن بعمل آمد.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=23131

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.