• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
5

توسعه شاخص‌های شهری مطالبه به حق مردم شهرضا از مدیران استانی است

  • کد خبر : 24461
  • 23 آذر 1402 - 10:01
توسعه شاخص‌های شهری مطالبه به حق مردم شهرضا از مدیران استانی است
سیناخبر-  شهردار شهرضا در نشست فراکسیون حمل و نقل عمومی مسافر شهرداری های استان اصفهان گفت: توسعه شاخص‌های شهری مطالبه به حق مردم شهرضا از مدیران استانی است.

به گزارش روز پنجشنبه سیناخبر طی مراسمی که با حضور مدیران عامل سازمان های حمل ونقل بار و مسافر شهرداری های استان اصفهان در شهرداری شهرضا برگزار شد، شهردار شهرضا ضمن خیر مقدم مدعوین با حضور در شهر شهید پرور و عالم خیز شهرضا اظهار امیدواری کرد که خروجی این جلسات نهایتاً منجر به توسعه حمل و نقل عمومی و کاهش معضلات فرارو باشد.

حمید شهبازی با اشاره به اینکه شهرداری شهرضا دارای قدمت ۱۰۳ ساله می باشد که بعد از شهر اصفهان دومین شهری است که در استان اصفهان تأسیس شده، افزود: این مهم به نوعی نشان از مدنیت و رشد شهر نشینی در شهرستان شهرضا دارد.

شهبازی اظهار کرد: علی رغم ظرفیت های بسیار بالقوه ای که در شهرضا وجود دارد مشاهده می شود در سال های نه چندان دور این شهر با بی مهری مواجه بوده که با توجه به جمعیت ۱۸۰ هزار نفری و وسعت ۲۷۰۰ هکتاری محدوده قانونی این شهرستان این مهم زیبنده نام شهرضا نیست.

وی افزود: مردم مطالبات و انتظارات به حقی از مدیریت شهری شهرضا دارند که به نظر می رسد بُعد زمانی و مسافتی این شهر با اصفهان باعث شده که تا حدودی در موضوعات توسعه و شاخص های شهری این مطالبات به طور کامل از سوی مدیران استانی محقق نشده باشد.

شهردار شهرضا از نجابت و کم توقعی مردم شهرضا به نیکی یاد کرد و افزود: معتقدیم طی چند سال گذشته شهرداری و سازمان حمل ونقل عمومی شهرضا در حوزه های مختلف از جمله توسعه حمل و نقل عمومی ، اتوبوسرانی ، تاکسیرانی و بار، تلاش مضاعفی نموده و تا حدودی رسالت خود را به خوبی انجام داده است.

شهبازی با بیان اینکه قطعاً مدیران عامل سازمان حمل و نقل عمومی بیش از هر کسی با مشکلات حمل و نقل آشنا هستند افزود: من وظیفه خود می دانم از زحمات و تلاش های مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری شهرضا که طی چندین سال گذشته در توسعه حوزه حمل ونقل عمومی شهرضا و حومه و در راستای رضایت مندی مردم تلاش کرده اند تشکر و قدردانی کنم.

وی با اشاره به اینکه انتظار امروز مردم در موضوعات حمل و نقل پاک و سریع که مبتنی بر موضوعات زیست محیطی از مدیریت شهری می باشد انتظار به حقی است اظهار امیدواری کرد: باید به سمتی پیش رفت که این خواست عمومی به بهترین نحو ممکن عملیاتی شود.

شهردار شهرضا خاطر نشان کرد: اگر شهرداری ها در صدد رضایت مندی مردم می باشند قطعاً بخشی از آن بر عهده مدیران عامل اتوبوسرانی و تاکسیرانی است که خدمات بهینه ای به مردم ارائه دهند و امیدواریم با تلاش همکارانمان این رضایت مندی تداوم داشته باشد تا بتوان شاهد ارائه فضای آرمانی به مردم عزیزمان باشیم .

نایب رئیس شورای اسلامی شهر شهرضا گفت: این نشست ها و هم اندیشی ها باید با هدف مدیریت و مهندسی شبکه حمل ونقل و تلاش برای بهبود عبور و مرور شهرها از طریق مطالعه، برنامه ریزی، طراحی، آموزش، نظارت و هماهنگی در امر حمل ونقل و ترافیک به منظور جابجایی ایمن، ارزان، سریع و راحت مسافران وشهروندان برگزار شود.

مهدی جاوری افزود: مهمترین محورهای پژوهشی حمل و نقل در شهرها، سیستم های هوشمند حمل و نقل، مهندسی ایمنی، مهندسی ترافیک و فرهنگ سازی و گسترش حمل و نقل عمومی و جنبه های زیست محیطی است.

جاوری از تلاش و زحمات همه مدیران در ایده پردازی و تولید فکر، ارائه راهکارهای عملیاتی و شناسایی و رفع چالش های حمل و نقل و افزایش کیفیت سطح خدمات رسانی حمل و نقل عمومی از طریق بهسازی و نوسازی و تسهیل وضعیت معیشتی رانندگان زحمتکش تشکر و قدردانی کرد.

در این مراسم مدیران عامل سازمان های حمل و نقل بار و مسافر شهرداری های استان اصفهان با ارائه گزارشی به مشکلات ناوگان عمومی بار و مسافر پرداختند.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=24461

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.