• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
6
نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی؛

توازنی بین حقوق اداره کار و هزینه‌های زندگی وجود ندارد

  • کد خبر : 18572
  • 18 مرداد 1402 - 9:33
توازنی بین حقوق اداره کار و هزینه‌های زندگی وجود ندارد
سیناخبر- نماینده مردم شهرستان های شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: میزان حقوق بازنشستگان، نیروهای مسلح و کارگران متناسب با تورم نیست و این مسئله نیازمند تجدیدنظر است.

به گزارش روز چهارشنبه سیناخبر سمیه محمودی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: از مردم و هیئت های مذهبی برای برگزاری باشکوه مراسم محرم تشکر می کنم. این نشان می‌دهد اگر هر کاری به مردم سپرده شود با کیفیت تمام انجام خواهد شد.

محمودی از هیات دولت درباره تاخیر مجوز انتقال آب شرب شهرضا سوال کرد و هم‌چنین یادآور شد طرح منطقه ویژه اقتصاد شهرضا با وجود تصویب در هیأت دولت در سال ۱۴۰۱ رها شده است.

وی در تذکری خطاب به رئیس جمهور، بیان کرد: تورم و فشار اقتصادی بیش از پیش بر دوش مردم است و می‌طلبد تصمیماتی برای رفاه و معیشت مردم اتخاذ شود. میزان حقوق بازنشستگان، نیروهای مسلح و کارگران متناسب با تورم نیست و این مسئله نیازمند تجدیدنظر است. کارخانه‌داران دنبال کارگر هستند و کارگران دنبال کار و این مسئله به این دلیل است که توازنی بین حقوق اداره کار و هزینه‌های زندگی وجود ندارد. اگر اقدامی نشود مشاغل کاذب شکل می‌گیرد و همین مشاغل کاذب اقتصاد کشور را دچار مشکل می‌کند قرار بود مالیات از کسانی که فرار مالیاتی دارند گرفته شود ولی اکنون فشار بر کسبه است.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=18572

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.