• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
8

تمام تفرجگاه‌های دهاقان در آخر هفته تعطیل است

  • کد خبر : 7427
  • 05 مرداد 1401 - 10:53
تمام تفرجگاه‌های دهاقان در آخر هفته تعطیل است
سیناخبر- فرماندار شهرستان دهاقان گفت: تمامی تفرجگاه‌های شهرستان دهاقان ازجمله بیشه گردشگری روستای دزج و چشمه‌علی همگین در روزهای پایانی هفته جاری تعطیل است.

 به گزارش روز چهارشنبه سیناخبر علی جمشیدیان با اشاره به پیش‌بینی‌های هواشناسی در خصوص بارندگی پایان هفته در استان و احتمال وقوع سیلاب اظهار داشت: با توجه به خسارات سیلاب در استان فارس، ضرورت داشت اقدامات لازم در جهت پیشگیری و به حداقل رساندن خسارات انجام شود.

جمشیدیان در همین راستا ادامه داد: با توجه به حضور عشایر در بعضی مناطق شهرستان، هشدارهای لازم برای خانوارهای عشایری که در مسیل‌ها استقرار دارند، داده شد تا نسبت به تغییر مکان و اسکان در مناطق امن اقدام کنند.

وی بیان کرد: با توجه به فرارسیدن موعد برداشت بعضی محصولات کشاورزی، مقرر شد کشاورزان هرچه سریع‌تر نسبت به برداشت فوری محصولات خود اقدام کنند.

فرماندار شهرستان دهاقان از آماده‌باش تمامی دستگاه‌های عضو مدیریت بحران و خدمات رسان و لغو مرخصی کارکنان این دستگاه‌ها خبر داد و گفت: تمامی امکانات بخش دولتی و خصوصی به‌منظور آمادگی هرچه بیشتر در برابر سیلاب و خسارات احتمالی بسیج خواهد شد.

جمشیدیان گفت: به دستگاه‌های مربوطه تکلیف شد نسبت به بررسی و بازگشایی مسیل‌ها و پل‌ها در سطح شهر و روستاها اقدام فوری داشته باشند.

وی همچنین بیان کرد: تمامی تفرجگاه‌های شهرستان ازجمله بیشه گردشگری روستای دزج و چشمه‌علی همگین در روزهای پایانی هفته جاری تعطیل است.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=7427

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.