• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
6

تضعیف نیروهای مسلح، تضعیف امنیت کشور است

  • کد خبر : 9226
  • 16 مهر 1401 - 8:51
تضعیف نیروهای مسلح، تضعیف امنیت کشور است
سیناخبر- امام جمعه موقت شهرضا با تأکید بر اینکه به فرموده رهبر معظم انقلاب تضعیف نیروهای مسلح، تضعیف امنیت کشور است، افزود: در حوادث اخیر بیش از همه به نیروی انتظامی کشور، بسیج و ملت ایران ظلم شد.

به گزارش روز شنبه سیناخبر حجت‌الاسلام سید اصغر قائمی امام جمعه موقت شهرضا در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به سخنرانی رهبر معظم انقلاب در دانشکده افسری اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در این دیدار فرمودند، تضعیف پلیس به معنای تقویت مجرمان است، کسی که به پلیس حمله می‌کند مردم را در برابر مجرمان، اراذل و اوباش، سارقان، زورگویان و زورگیران قرار می‌دهد.

حجت‌الاسلام قائمی با تأکید بر اینکه به فرموده رهبر معظم انقلاب تضعیف نیروهای مسلح تضعیف امنیت کشور است، افزود: در حوادث اخیر بیش از همه به نیروی انتظامی کشور، بسیج و ملت ایران ظلم شد.

وی با بیان اینکه ملت ایران مثل همیشه در این رابطه قوی ظاهر شد، بیان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند، من به صراحت می‌گویم ناامنی‌ها طراحی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی و حقوق بگیران آن‌ها و بعضی از ایرانی‌های خارج نشین است که به آن‌ها کمک می‌کنند.

امام جمعه موقت شهرضا ادامه داد: در ابتدای ماجرا بعضی از خواص بدون تحقیق اظهارنظر کردند اما اکنون که دیدند قضیه چیست و نتیجه حرف‌های آن‌ها با برنامه‌ریزی دشمن چه اتفاقاتی را رقم زد باید صریحاً اعلام کنند که با برنامه دشمن خارجی مخالف هستند.

حجت‌الاسلام قائمی با تأکید بر اینکه دشمن از قدرت امنیت و عظمت ایران ناراحت است، تصریح کرد: دشمن حجاب و فوت مهسا امینی را بهانه قرار داده است، دعوا بر سر حجاب و بی‌حجابی نیست خیلی از بی‌حجاب‌ها هم نظام و انقلاب را قبول دارند، دشمن اقتدار و اصل ایران را نمی‌خواهد.

وی با تأکید بر اینکه از هر حادثه‌ای باید درس بگیریم همانگونه که در فتنه ۸۸ غرب‌گراها و اشرافی‌گراها شناخته شدند، خاطرنشان کرد: پدران و مادران، معلمان و مدیران و طلبه‌ها در قبال جوانان مسؤول هستند و باید آگاهی‌بخشی کنند.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=9226

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.