• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
8

بیش از ۴هزار و ۸۵۰ بازدید کیفی از جایگاه‌های عرضه سوخت منطقه اصفهان انجام شد

  • کد خبر : 18559
  • 17 مرداد 1402 - 10:33
بیش از ۴هزار و ۸۵۰ بازدید کیفی از جایگاه‌های عرضه سوخت منطقه اصفهان انجام شد
سیناخبر- رئیس مهندسی فرآورده‌های شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان از انجام بیش از چهار هزار و 850 بازدید کیفی از مجاری عرضه سوخت منطقه در سه ماهه نخست سال جاری خبر داد و گفت: با تلاش شبانه‌روزی کارشناسان متعهد این واحد، طرح پایش، کنترل و نظارت کیفی بر عرضه ‏فرآورده‌های نفتی در جایگاه‌ها به صورت مستمر در این منطقه ادامه دارد.

به گزارش روز سه شنبه سیناخبر علیرضا کاظم‌پور با اشاره به کنترل و نظارت مستمر بر کیفیت فرآورده‌های نفتی گفت: تلاش مستمر کارکنان و کارشناسان متخصص و متعهد این واحد بر این است که تأمین و توزیع سوخت با کیفیت مطلوب و طبق استانداردهای کیفی تعیین شده توسط وزارت نفت انجام شود، لذا در این خصوص جایگاه‌های عرضه سوخت استان به طور مستمر مورد بازدید و پایش قرار می‌گیرد.

کاظم‌پور ضمن تقدیر از پیگیری و تلاش بی‌وقفه تمامی کارکنان ستادی و عملیاتی منطقه در راستای آماده‌سازی جایگاه‌ها برای خدمت‌رسانی مطلوب به مسافران تابستانی گفت: شهر اصفهان به دلیل موقعیت تاریخی و توریستی در کشور، مورد استقبال بسیاری از هموطنان عزیز قرار می‌گیرد؛ لذا در ایام تعطیلات تابستانی شاهد رشد مصرف فرآورده‌های نفتی هستیم.

وی اظهار کرد: به جهت رفاه حال هموطنان عزیز و امکان ارائه خدمات مناسب برای میزبانی از مسافران تابستانی، بازدیدها و نظارت‌های کیفی منطقه به صورت روزانه از جایگاه‌های عرضه سوخت انجام می‌شود؛ ضمن آنکه قبل از توزیع فرآورده‌ها در مجاری عرضه، کنترل‌های کیفی لازم با انجام آزمایشات، توسط کارکنان کنترل کیفیت انبار نفت شهیدمحمد منتظری اعمال می‌شود.

رئیس مهندسی فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان در ادامه افزود: استان اصفهان دارای ۳۶۰ باب جایگاه عرضه بنزین و نفتگاز است. لذا در راستای وظایف محوله و ایفای مسئولیت اجتماعی شرکت و تأمین و توزیع مطلوب سوخت به ‏شهروندان، در بازه زمانی یاد شده این تعداد بازدید کیفی، به صورت شبانه‌روزی از جایگاه‌های عرضه سوخت در سطح استان اصفهان توسط کارشناسان واحد مهندسی فرآورده‌های منطقه انجام شده است.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=18559

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.