• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
6

بیش از ۲ هزار شغل جدید در شهرستان شهرضا ایجاد شد

  • کد خبر : 26135
  • 10 بهمن 1402 - 12:24
بیش از ۲ هزار شغل جدید در شهرستان شهرضا ایجاد شد
سیناخبر- رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان شهرضا گفت: امسال تعهد اشتغال شهرستان شهرضا 2 هزار و 796 نفر است که تا کنون 2 هزار و458 نفر به جرگه شاغلین اضافه شده اند.

به گزارش روز دوشنبه سیناخبر مرتضی جلالی در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان که در فرمانداری شهرضا برگزارشد، گفت: تاکنون ۹۰ درصد از تعهداشتغال شهرستان ثبت شده و در صددیم با هماهنگی و همکاری اعضای کارگروه اشتغال شهرستان، تا پایان سال ۱۰۰ درصد آن را محقق سازیم.

جلالی افزود: سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی، اتاق اصناف، کمیته امداد امام خمینی(ره)، سازمان جهاد کشاورزی، بنیاد برکت، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و شهرداری شهرضا  بیشترین افراد را به جرگه شاغلین اضافه کرده اند.

وی بیان کرد: کل سهمیه اعتبارات مشاغل خانگی امسال شهرستان به اعتبار ۳ میلیارد و ۳۴۶ میلیون تومان در دو مرحله برای ۴ دستگاه اجرایی(صنعت و معدن، میراث فرهنگی، فرهنگ و ارشاد و جهاد کشاورزی) با تعهد اشتغال ۱۹۶ نفر ابلاغ شده که ۱۰ درصد آن سهم مشاغل مستقل و ۹۰ درصد سهم مشاغل پشتیبان است . لذا در این راستا و با بررسی و نظر کمیته مربوطه ، طرح های موصوف برای دریافت تسهیلات به بانک های عامل معرفی شده اند.

جلالی با بیان اینکه اکثر شرکت های شهرک های صنعتی شهرستان خواهان نیروی کار هستند اما متاسفانه متقاضی نیروی جوان که دارای شرایط اشتغال بر اساس مشاغل مورد درخواست کارفرمایان باشد ، کمتر دیده می شود، گفت: به منظور تسهیل خدمات کاریابی ها، اطلاعات عرضه و تقاضای نیروی کار، اتصال سریع کارجویان و کارفرمایان و در نهایت ایجاد شفافیت و پویایی در بازار کار سامانه جستجوی شغل به آدرس : shoghl.mcls.gov.ir  راه  اندازی شده و متقاضیان کارجو می توانند درخواست خود را در سامانه مذکور ثبت و یا به مراکز کاریابی شهرستان ارائه کنند.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=26135

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.