• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
15

بیش از هزار میلیارد ریال اعتبار به پروژه های حمل و نقل برون شهری شهرستان شهرضا اختصاص یافت

  • کد خبر : 3079
  • 22 تیر 1399 - 16:40
بیش از هزار میلیارد ریال اعتبار به پروژه های حمل و نقل برون شهری شهرستان شهرضا اختصاص یافت
سیناخبر - فرماندار شهرستان شهرضا گفت: قرار است دولت بیش از هزار میلیارد ریال اعتبار را در بخش حمل و نقل برون شهری هزینه کند و تا پایان سال ۹۹ به عنوان پروژه هایی که تحت بهره برداری است استفاده شود.

به گزارش روز دوشنبه سیناخبر ناصر اسدی در جلسه شورای ترافیک که در فرمانداری برگزار  شد، تصریح کرد: لاین سوم جاده شهرضا به اصفهان که قرار است ۷۵ کیلومتر باقیمانده ی آن اجرا شود امیدوار هستیم که در اجرای ادامه طرح وقفه ایجاد نشود و پیمانکار دیگری هم گرفته تا لاین برگشت هم کار شود.

اسدی افزود: میدان بسیج که خاکبرداری آن انجام شده بنا شد باقی مانده این طرح بزودی انجام شود و انشاالله تا پایان سال به بهره‌برداری  رسد این دو پروژه که در حوزه راه برون شهری می باشد توسط معاون رئیس جمهور و ‌رئیس سازمان و برنامه بودجه کشور مبلغی بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان تخصیص داده شده که هماهنگی‌های لازم را هم نماینده مردم شهرضا ودهاقان انجام داده اند.

وی گفت: دلیل طولانی شدن پروژه کمربندی شهرضا؛ ورودی ها و خروجی های زیاد کمربندی بوده که بیش از ۳۰ مورد ورودی و خروجی دارند.

فرماندار شهرستان شهرضا افزود: ساخت و سازهای راه‌های روستایی و راه های شهری به اداره راهداری و سازمان راهداری موکول شد.

همچنین در ادامه جلسه معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری شهرستان شهرضا گفت: سازماندهی محله ترک آباد باید توسط راهداری  پیگیری شود و برای شهرداری فرستاده شود و شهرداری در اولین فرصت پروژه را به راهداری استان ارسال کند که شاهد عملیاتی شدن این پروژه خواهیم بود.

عباس نظام اسلامی افزود: باید مجهز شدن خودروها به  دوربین و هوشمند سازی آن ها ظرف یک ماه اجرایی شود و شورای شهر پیگیری کنند.

نظام اسلامی گفت: اصلاح خطوط حمل و نقل عمومی و تفکیک خطوط درون شهری و برون شهری و برای طرح جامع ترافیک در شهرضا باید اقدامات اجرایی صورت گیرد و به فرمانداری گزارش و در کنار این طرح الزامات پدافند غیر عامل و مدیریت بحران شهری لحاظ شود.

وی تصریح کرد: طرح زیباسازی و بهسازی باغ ملی و مجتمع خلیج فارس مصوب شد البته منوط به اینکه با دید بلندمدت و بار ترافیک اطراف نیز در این طرح در نظر گرفته شود.

 طرح بهسازی و ایمن سازی ورودی محله ترک آباد از سمت کمربندی؛ طرح تکمیل خیابان بلوار کشاورز جنوبی به سمت خیابان گاز به منظور کاهش بار ترافیکی شهر؛ طرح بهسازی و زیباسازی ورودی باغ ملی؛ راه اندازی سرویس های اتوبوسرانی روستاها؛ طرح ترافیک ورود و خروج شهرک صنعتی امیرکبیر و مشکلات ایجاد شده در تردد مجتمع خلیج فارس از مهمترین مواردی بود که توسط کارشناسان در این جلسه مطرح شد.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=3079

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.