• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
14

برای اسباب بازی فرزندانمان ارزش قائل باشیم

  • کد خبر : 9002
  • 07 مهر 1401 - 11:39
برای اسباب بازی فرزندانمان ارزش قائل باشیم
سیناخبر- در ادامه مصاحبه ای با بافنده شهرضایی عروسک های بافتنی را می خوانید.

قدیما خبری از عروسکای رنگارنگ باربی و سیندرلا نبود. مادربزرگ که قلاب بافتنی رو برمی‌داشت هممون ذوق زده دورش جمع می شدیم تا ببینیم این دفعه برامون چی می بافه. دوست داشتیم کارش زودتر تموم بشه تا یه عروسک جدید به جمع عروسکامون اضافه بشه. یادش بخیر. هر عروسک یه دنیا خاطره برامون به جا گذاشت.

در هنگام بازدید از بازارچه صنایع دستی شهرضا غرفه عروسک های بافتنی نظرم را جلب کرد و با خالق عروسک ها گفتگویی انجام دادم که امید است رضایت شما را حاصل کند.

خودتان را معرفی کنید.

آرزو بشیر هستم، ۱۵ سال است که به عروسک بافی دومیل، نقاشی روی پارچه  و نقاشی روی ظروف مشغول و از پیشرانان جهاد دانشگاهی در شهرضا هستم.

عروسک های بافتنی شما چه ویژگی هایی دارند؟

عروسک های بافتنی را می توان هم برای استفاده روزانه کودکان و هم برای تزئینات دکوری استفاده کرد، تمام قطعات عروسک به آن دوخته شده است و قابلیت شستشو دارد واگر عروسک ها در اثر بازی کثیف شوند با یک شستشوی ساده باتوجه به آموزشی که به خریدار داده می شود مثل روز اول تمیز و قابل استفاده می شوند.

تفاوت کار شما با سایر عرسک ساز ها در چیست؟

عروسک های ما برای سنین مختلف، با طیف رنگی متنوع ساخته می شوند، در کار ها روانشناسی رنگ ها رعایت شده و اصلا چشم را خسته نمی کند و هر کدام از عروسک ها جذابیت خود را دارند. مزیت عروسک های بافتنی این است که مشتری، اگر الان یا  10سال آینده یک کار را  سفارش دهد همان کار با همان جنس و رنگ برایش بافته و در اختیارش قرار داده می شود چون اصول و رنگبندی کار مشخص است.

کیفیت عروسک های بافتنی به چه شکل است؟

کار ما اگر قیچی و آتش به آن نرسد آسیبی نمی بیند و در صورت صدمه به عروسک، خود مادر یا در صورت مراجعه به ما می توانند عروسک را تعمیر کنند.

برای علاقه مندان به این حرفه دوره آموزشی دارید؟

بله، عروسک بافی دومیل از مراحل مقدماتی تا پیشرفته را آموزش می دهیم، همچنین علاوه بر آموزش حضوری که در محوطه کارخانه تاریخی نوین،قسمت سفالستان و صنایع دستی شهرضا، غرفه عروسک بافی ترنج انجام می شود آموزش مجازی هم داریم و پس از پایان دوره به هنرجویان مدرک جهاد دانشگاهی اعطا می شود.

رقابت عروسک های بافتنی با عروسک های پر زرق و برق بازار چگونه است؟

 خانواده ها زمانی که کار ها را مشاهده می کنند، عروسک های بافتنی را ترجیح می دهند به دلیل اینکه بچه ها عروسک را همراه خود به محل خوابشان می برند و عادت دارند آن ها را وارد دهان کنند، زبری عروسک های بافتنی مانع از نزدیک کردن آن به دهان توسط کودک می شود.

چرا شما را برای خرید انتخاب کنیم؟

ما برای مشتری وقت می گذاریم و برایش ارزش قائل هستیم، کیفیت کار و رضایت مشتری برای ما بسیار اهمیت دارد، تمامی قطعات عروسک به آن دوخته شده است و امکان خراب شدن آن اندک است.

علاوه بر فروش حضوری فروش اینترنتی هم دارید ؟

بله، در فضای مجازی هم فعالیت داریم و حتی چند سفارش برای مشتری های خارجی، از کشور های مختلف داشته ایم، همچنین در فروش حضوری هم توریست ها عروسک های ما را برای سوغات خریداری می کنند.

سخن پایانی

برای اسباب بازی فرزندانمان ارزش قائل باشیم و کار با کیفیت را انتخاب کنیم.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=9002

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.