• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
4

با اجرای احکام قضایی اراضی ملی شهرستان شهرضا رفع تصرف شد

  • کد خبر : 16900
  • 30 خرداد 1402 - 9:59
با اجرای احکام قضایی اراضی ملی شهرستان شهرضا رفع تصرف شد
سیناخبر- فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان از اجرای دو فقره حکم قطعی قضایی برای رفع تصرف اراضی ملی شهرستان شهرضا به ارزش ۱۴۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش روز سه شنبه سیناخبر سرهنگ امیر سعید باقری فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان اظهار کرد: با دقت، هوشیاری و تلاش کارکنان فرماندهی یگان حفاظت اراضی استان اصفهان، در کمتر از یک هفته اخیر دو مورد حکم قطعی قضایی برای رفع تعرض به اراضی ملی در شهرستان شهرضا اجرایی شد. 

سرهنگ باقری افزود: در پی تعرض به اراضی ملی شهرستان شهرضا، با اقدامات معاونت املاک و حقوقی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان و همکاری اداره راه و شهرسازی این شهرستان، پرونده قضایی تشکیل و رای قضایی له دولت اخذ شد. 

وی افزود: پس از ارسال احکام قضایی به این یگان، با تلاش کارکنان این فرماندهی و همکاری کلانتری مربوطه اراضی ملی به ارزش ۱۴۰ میلیارد ریال ضمن قلع و قمع مستحدثات و خلع ید رفع تصرف کامل شد.   

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان با بیان اینکه این اقدام در راستای حفظ حقوق بیت‌المال و جلوگیری از تخریب و تصرف اراضی ملی و دولتی اجرا شده است، گفت: با اجرای این احکام در مجموع هشت هزار و ۵۰۰ مترمربع از زمین های ملی و دولتی شهرستان شهرضا رفع تصرف و به بیت‌المال برگشت داده شد. 

سرهنگ باقری تصریح کرد: این یگان با حمایت دستگاه قضایی هیچ مماشاتی با زمین خواران ندارد و تصرف اراضی ملی و دولتی به هربهانه ای که صورت گرفته باشد نتیجه‌ای غیر از تعقیب قضایی و محکومیت کیفری و قلع و قمع و زیان ناشی از آن برای متصرفان به همراه ندارد. 

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=16900

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.