• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
5

بارنامه محصولات کشاورزی دهاقان از شهرهای مجاور صادر می‌شود

  • کد خبر : 12699
  • 17 بهمن 1401 - 8:37
بارنامه محصولات کشاورزی دهاقان از شهرهای مجاور صادر می‌شود
سیناخبر- فرماندار شهرستان دهاقان گفت: بارنامه محصولات کشاورزی دهاقان به دلیل برخی از ناهماهنگی‌ها از شهرهای اطراف صادر می‌شود که این امر نیازمند ساماندهی است.

به گزارش روز دوشنبه سیناخبر علی جمشیدیان اظهار داشت: شهرستان دهاقان در زمینه توزیع و صادرات محصولات کشاورزی و سایر محصولات حرف بسیاری برای گفتن دارد.

جمشیدیان افزود: با توجه به چنین استعدادی انتظار اتفاقات و رویدادهای بسیار مناسب‌تری برای این شهرستان هستیم؛ اما متأسفانه، شواهد حاکی از نبود این ظرفیت و استعداد در سطح شهرستان است.

وی تصریح کرد: متأسفانه شواهد گواه بر فرار ۹۰ درصد بار از سطح شهرستان دهاقان است.

فرماندار دهاقان عنوان کرد: به جرأت می‌توانیم بگوییم شهرستان دهاقان، جز یکی از اولین شهرستان‌ها در صادرات بار از استان اصفهان است.

جمشیدیان خاطرنشان کرد: بسیاری از افراد حامل بار شهرستان دهاقان به سبب ارزانی بارنامه، برای دریافت بارنامه به شهرهای مجاور مراجعه می‌کنند و بارنامه به نام آن شهر صادر می‌شود.

وی افزود: شهرستان دهاقان سالانه چندین هزار تن بار صادر می‌کند و افرادی که در شهرستان دهاقان در زمینه‌های کشاورزی، صنعت، دامداری و سایر بخش‌ها فعالیت دارند به سبب اینکه از زیر ساختارهای شهرستان از جمله آب، خاک، جاده و سایر بخش‌های شهرستان استفاده می‌کنند، باید نحوه عملکردشان منجر به ورود چرخه گردش مالی به درون شهرستان شود.

فرماندار شهرستان دهاقان اذعان کرد: ما هم‌چنان پیگیر رفع این مشکل هستیم تا بارنامه‌های موجود به نام استان اصفهان به ثبت برسد.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=12699

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.