• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
3

ایمان به قدرت جوانان باعث پیشرفت جامعه اسلامی می شود

  • کد خبر : 23603
  • 02 آذر 1402 - 11:22
ایمان به قدرت جوانان باعث پیشرفت جامعه اسلامی می شود
سیناخبر- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شهرضا در رزمایش قرارگاه علمی فرهنگی بسیج گفت: اگر به فرموده امام راحل، به قدرت جوانان ایمان داشته باشیم روز به روز شاهد پیشرفت نظام جمهوری اسلامی خواهیم بود.

به گزارش روز پنجشنبه سیناخبر سرهنگ پاسدار علی بخشی در رزمایش جبهه علمی فرهنگی بسیج که با حضور اساتید و کارکنان و دانشجویان بسیجی از دانشگاه های آزاد اسلامی شهرضا و دهاقان، دانشگاه پیام نور شهرضا، آموزشکده خوارزمی، مرکز آموزش عالی شهرضا در دانشگاه آزاد اسلامی شهرضا برگزار شد، ضمن گرامی داشت هفته بسیج گفت: امام راحل خود را یک بسیجی معرفی و به جوانان انقلابی توصیه می کردند به دنبال تشکیل حکومت جهانی اسلام باشید و قسط و عدل را به تمام دنیا صادر کنید.

سرهنگ پاسدار بخشی افزود: در گذشته ما حتی سیم خاردار را هم وارد می کردیم اما امروز با تکیه بر تلاش و علم جوانان انقلابی در جایگاهی هستیم که اگر بخواهیم میز دشمن را نقطه زنی کنیم تصمیم میگیریم سمت چپ میزش را بزنیم یا سمت راستش را، امروز به نحوی بر قله اقتدار ایستاده ایم که دشمنان حتی جرات تهدیدمان را هم ندارند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرضا نیز در این مراسم، ضمن گرامی داشت هفته بسیج و شهدای بسیجی، گفت: بسیج، شجره طیبه و لشکر مخلص خداست و وجود اساتید بسیجی یک نعمت است که نمود آن را  طرح ها و شرکت های دانش بنیان که در راستای مقابله با تحریم های ظالمانه کشور و توسط اساتید بسیجی راه اندازی شده دانست.

مهران مجلسی افزود: اساتید بسیجی می توانند با تکیه بر علم و تجارب خود دانشجویان بسیجی را نسبت به پیشرفت های جهادی آگاهی بخشند و با تولید علم توسط این اساتید و دانشجویان، در آینده نزدیک شاهد پیشرفت های گوناگون نظیر پیشرفت های دانش بنیان و فناوری خواهیم بود.

این مراسم همزمان در سراسر کشور بصورت ویدئو کنفرانس با حضور ۳۰ هزار نفری جبهه علمی و فرهنگی اساتید کشور برگزار شد.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=23603

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.