• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
17

ایستگاه شهید امامی شهرضا گلوگاه کشف مواد مخدر در کشور است

  • کد خبر : 3118
  • 05 تیر 1399 - 17:00
ایستگاه شهید امامی شهرضا گلوگاه کشف مواد مخدر در کشور است
سیناخبر- فرماندار شهرستان شهرضا گفت: ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی رامشه یکی از گلوگاه های اصلی استان و کشور در کشف مواد مخدر و دستگیری قاچاقچیان است.

به گزارش روز پنجشنبه سیناخبر ناصر اسدی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر که در فرمانداری تشکیل شد، تصریح کرد: عمده زندانیان مواد مخدر زندان شهرضا قاچاقچیانی هستند که در این ایستگاه دستگیر می شوند و این امر تعداد زندانیان را بالا برده است.

اسدی خواستار تجهیز این ایستگاه به خودروهای تیزرو و امکانات مناسب مقابله با قاچاقچیان شد و بیان داشت: با وجود این ایستگاه در شهرستان، میزان کشفیات مواد مخدر ۶ درصد افزایش یافته و کار نیروی انتظامی چند برابر شده است.

وی با اشاره به پراکندگی جمعیتی شهرستان در حوزه های مختلف شهری، روستایی، عشایری و محلات حاشیه ای افزود: جمعیت حاشیه نشین و محله های حاشیه ای معضلات و مشکلات خاص خود را دارند و به مکانی امن برای خرید و فروش مواد مخدر تبدیل شده اند.

فرماندار شهرضا بیان داشت: شهرضا با داشتن دانشگاه های آزاد، دولتی، پیام نور و مراکز فنی و حرفه ای توان علمی بالایی برای تدوین طرح های علمی و اجتماعی پیشگیری از اعتیاد دارد.

اسدی گفت: رفع معضل بیکاری، ایجاد اشتغال، شناسایی افراد در معرض خطر، ارائه تسهیلات حمایتی و خود اشتغالی و آموزش های فنی و حرفه ای می تواند گام های موثری در پیشگیری از اعتیاد باشد.

شهرستان شهرضا با جمعیت ۱۶۰ هزار نفر با دو شهر منظریه و شهرضا و ۲۳ روستا در ۷۰ کیلومتری جنوب اصفهان قرار دارد.

جمعیت عشایری این شهرستان ۳ هزار نفر است.

۷ محله حاشیه ای در اطراف شهرضا وجود دارد.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=3118

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.