• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
4

ایران قوی، مجلس توانمند می‌خواهد

  • کد خبر : 24737
  • 02 دی 1402 - 9:15
ایران قوی، مجلس توانمند می‌خواهد
سیناخبر- امام جمعه شهرضا گفت: کسانی که به مجلس می‌روند باید در خودشان این توان را داشته باشند که برای مشکلات مردم راه حل پیدا کنند؛ ایران قوی یک مجلس قوی و توانمند می‌خواهد.

به گزارش روز شنبه سیناخبر حجت‌الاسلام سید نعمت‌اله صالح، در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به تشییع باشکوه شهدای گمنام در شهرضا اظهار داشت: بزرگداشت شهدا یک مسئله قرآنی است، قرآن شهیدان را زنده می‌داند.

حجت‌الاسلام صالح با بیان اینکه شهدا هویت ملت ما هستند، افزود: در ۸ سال دفاع مقدس حدود ۱۹۷ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی شد، حدود ۱۳ هزار نفر از این شهدا مفقود شدند که از این تعداد تاکنون ۱۱ هزار پیکر شناسایی شده و پیکر ۲ هزار نفر از شهدا پیدا نشده است.

وی با بیان اینکه دشمنان القا می‌کنند که این تشییع جنازه‌ها غیرواقعی است، تصریح کرد: از شهرضا هنوز ۳۰ نفر مفقودالاثر داریم و این تشییع‌ها ادامه دارد.

امام جمعه شهرضا با تأکید بر اینکه در این موقعیت حساس وحدت، انسجام و بیداری مردم لازم است، گفت: دشمنان به دنبال آن هستند که در کشور آشوب و نارضایتی ایجاد کنند، وقتی مردم و مسئولان با هم همراه باشند، اهداف دشمن به نتیجه نمی‌رسد.

حجت‌الاسلام صالح با بیان اینکه در آستانه انتخابات هستیم و انتخابات اسفند ماه یک جنبه بین المللی دارد، عنوان کرد: تقویت نظام جمهوری اسلامی برای همیشه دشمن را نابود می‌کند.

وی با بیان اینکه دی ماه، ماه حماسه‌ها و مناسبت‌های بزرگ است، ادامه داد: ۱۳ دی ماه مصادف است با سالروز تولد حضرت زهرا(س) و شهادت سردار سلیمانی است؛ امروز سردار سلیمانی یک چهره بین‌المللی شده است و این افتخاری برای ملت ایران است.

امام جمعه شهرضا با تأکید بر اینکه مدیران ادارات مشکلات مردم را حل کنند و مشکلی به مشکلات آنها اضافه نکنند، گفت: مشکلات اقتصادی، گرانی و بعضی از قوانین دست و پاگیر برای مردم سخت است، قانون وضع می‌شود که مشکلات مردم حل شود نه اینکه مشکلی به مردم اضافه شود.

وی با تأکید بر اینکه مردم در انتخابات حضور جدی داشته باشند، اضافه کرد: انتخابات آینده بسیار تاثیرگذار است و باید انسان هایی را انتخاب کنید که بتوانند مشکلات کشور را با قانون‌گذاری درست حل کنند.

صالح با اشاره به اینکه امروز در بسیاری از مشکلات، مشکل قانون داریم، بیان کرد: قانون باید به نفع مردم باشد و در جلب رضایت مردم اصلاح شود، کسانی که به مجلس می‌روند باید در خودشان این توان را داشته باشند که برای مشکلات مردم راه حل پیدا کنند؛ ایران قوی یک مجلس قوی و توانمند می‌خواهد.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=24737

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.