• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
3

امسال بیش از ۱۲۵۰ خودروی متخلف در شهرستان شهرضا توقیف شدند

  • کد خبر : 21125
  • 16 مهر 1402 - 11:21
امسال بیش از ۱۲۵۰ خودروی متخلف در شهرستان شهرضا توقیف شدند
سیناخبر- سرپرست فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا گفت: امسال بیش از 1250 خودرو و 444 موتورسیکلت متخلف و مزاحم در شهرستان شهرضا توقیف شدند.

به گزارش روز یکشنبه سیناخبر سرهنگ شکرالله پورخاقان در نشست خبری که در فرماندهی انتظامی شهرضا به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد، گفت: در نیمه نخست امسال شاهد کاهش۲۰ درصدی تصادفات فوتی در شهرستان بودیم که نشان دهنده قانون مداری شهروندان در کنار آموزش های همگانی، اطلاع رسانی و ارائه هشدار های ترافیکی، ایمن سازی معابر و اصلاح و حذف بسیاری از نقاط حادثه خیز است.

سرهنگ پورخاقان گفت: در نیمه اول امسال ۵ هزار و ۵۰۰جلد گواهینامه در شهرستان صادر شده و ۵۲۰۰ خودرو نیز شماره گذاری شده اند.

وی گفت: امسال ۷هزار گذرنامه که ۲۵۰۰ گذرنامه مربوط به اربعین بوده است در شهرستان صادر شده است.

سرپرست فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا گفت:پلیس اطلاعات شهرستان امسال ۵۳۳ مجوز جهت فعالیت صنوف زیر مجموعه اتاق اصناف و ۱۸۳ مجوز جهت فعالیت ها و درخواست های سازمان ها و ادارات دولتی شهرستان صادر کرده است.

سرهنگ پورخاقان افزود: در راستای نظارت و کنترل صنوف در سطح شهرستان از ۱۸۸۳ واحد صنفی که بازدید شده ۳۱۲ واحد اخطاریه پلمب و ۸۱ واحد صنفی متخلف پلمب و از ۳۰۷ واحد صنفی تعهد گرفته شده است.

وی گفت: پلیس به عنوان بازوی اجرایی قانون از عموم شهروندان عزیز درخواست می نماید با مدنظر قرار دادن اصل امر به معروف، خود و دیگران را به رعایت قانون دعوت و پلیس را در برقراری امنیت یاری نمایند.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=21125

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.