• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
5

افزایش فعالیت‌های دانش‌بنیان و گلخانه‌ای دانشگاه آزاد دهاقان

  • کد خبر : 13118
  • 01 اسفند 1401 - 12:38
افزایش فعالیت‌های دانش‌بنیان و گلخانه‌ای دانشگاه آزاد دهاقان
سیناخبر- سرپرست اداره کل توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد دهاقان از افزایش فعالیت‌های این دانشگاه در بخش گلخانه، درآمد‌های غیرشهریه‌ای، توسعه حضور شرکت‌های دانش‌بنیان خبر داد.

به گزارش روز دوشنبه سیناخبر بابک سپهریان‌نسب با تشریح چشم‌انداز دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: این دانشگاه با اندیشه گسترش بستر علمی با کمک و همراهی بنیان‌گذار انقلاب اسلامی شکل گرفت و توانست در مدت فعالیت خود، تأثیرات علمی و فرهنگی زیادی بر کشور داشته باشد.

سپهریان نسب افزود: دانشگاه آزاد اسلامی از هیچ، همه چیز ساخت، اکنون نیز با عزم جدی مسئولان دانشگاه و مساعدت دولت، امید است که در گام دوم حرکت خود، سربلند و استوار، طی مسیر کرده و در گام‌های دیگر خود نقشی ارزنده در توسعه علمی و فناوری کشور ایفا کند.

وی گفت: در سایه توجه جدی‌تر و نگرش مثبت‌تر وزارتین علوم و بهداشت، تغییرات اساسنامه‌ای و یکسان‌سازی قوانین کشوری، این واحد دانشگاهی قادر خواهد بود با گام‌هایی استوارتر از گذشته، همراه جوانان توانای ایران‌زمین در حوزه علم و فناوری باشد.

سرپرست اداره کل توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان درباره دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان عنوان کرد: این واحد دانشگاهی با تجربه‌ای گران‌سنگ از سال‌ها حضور فعال در عرصه دانش در ایران از ظرفیت بالا که همان کارکنان و هیئت علمی توانمند بوده برخوردار است و این دارایی ارزشمند می‌تواند یاری‌رسان واحد دهاقان در ادامه مسیر خود باشد.

سپهریان نسب اضافه کرد: امیدوارم که با تلاش‌ همکاران، بتوانیم با بازتعریفی از شرح وظایف کارکنان، استماع دغدغه‌های همکاران، گسترش فعالیت‌های دانش‌بنیان به‌ویژه افزایش فعالیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان در بخش گلخانه و کسب درآمد‌های هرچه بیشتر غیرشهریه‌ای، توسعه حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در دانشگاه و ایجاد زمینه‌های هرچه بیشتر برای همکاری با این دست شرکت‌ها برای افزایش تولید محصولات استراتژیک، مقدمات حضور دانشگاه را در عرصه‌های تولید داخلی و صادرات، بیش‌ازپیش فراهم کنیم.

بابک سپهریان نسب، دارای مدرک دکتری تخصصی زمین‌شناسی در دو دهه گذشته در دانشگاه آزاد اسلامی به فعالیت آموزشی و پژوهشی مشغول بوده و هفت مقاله بین‌المللی، حضور در چند کنفرانس بین‌المللی و ۱۲ همایش ملی، تألیف پنج کتاب، همکاری در ثبت نخستین ژئوسایت ملی استان اصفهان ازجمله فعالیت‌های پژوهشی اوست.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=13118

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.