• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
5

افتتاح آزادراه اصفهان-شیراز ترافیک محور شهرضا را افزایش داده است

  • کد خبر : 25064
  • 10 دی 1402 - 11:27
افتتاح آزادراه اصفهان-شیراز ترافیک محور شهرضا را افزایش داده است
سیناخبر- فرماندار شهرستان شهرضا گفت: آمار تصادفات جرحی و فوتی در محور شهرضا- اصفهان افزایش پیدا کرده و با افتتاح آزادراه اصفهان-شیراز ۲۰ درصد حجم ترافیک این محور افزایش یافته است.

به گزارش روز یکشنبه سیناخبر سیدامیر جعفری، در مراسم تکریم و معارفه شهردار شهرضا با اشاره به ابلاغ طرح تفصیلی شهرضا بعد از ۲ سال اظهار داشت: طرح تفصیلی چراغ آینده شهر است و ظرفیت‌های گسترده‌ای در این طرح دیده شده است.

جعفری با بیان اینکه محور شش خطه کردن شهرضا به اصفهان در حال انجام است، گفت: آمار تصادفات جرحی و فوتی در محور شهرضا- اصفهان افزایش پیدا کرده و با افتتاح آزادراه اصفهان به شیراز ۲۰ درصد حجم ترافیک این محور افزایش پیدا کرده است.

وی بیان کرد: محور شهرضا به اصفهان به دلیل اجرای ۴ زیرگذر و پروژه ۶ خطه کردن به یک محوطه کارگاهی تبدیل شده است و حجم خطر را بالا برده است، خط کشی جاده و نصب علائم هشداردهنده در این محور باقی مانده است و امیدواریم در شورای ترافیک استان به این پروژه سرعت بخشیده شود تا در دهه فجر به بهره‌برداری برسد.

فرماندار شهرضا با اشاره به خریداری ۱۲ دستگاه اتوبوس و نوسازی ۷۵ دستگاه تاکسی عنوان کرد: در شورای ترافیک شهرضا ۳۱ نقطه حادثه‌خیز شهری مصوب شد که از این تعداد تنها ۳ نقطه حادثه خیز باقی مانده است که ۲ نقطه با نصب دوربین ایمن‌سازی می‌شود.

جعفری با تأکید بر اینکه  یکی از معضلات شهرضا آب است، خاطرنشان کرد: پروژه انتقال آب از جنوب به شهرضا در حال انجام است و امیدواریم تا سال آینده آب شرب این شهر تامین شود.

وی با بیان اینکه کارهای بزرگی در حوزه عمرانی، آزادسازی و خیابان‌کشی‌های جدید پیش رو است، گفت: کارهای بسیار زیادی در این شهر بر زمین مانده است و امیدواریم با همت و روحیه جهادی شهردار شهرضا این کارها دنبال شود.

استفاده از سرمایه‌های اجتماعی برای پیشرفت شهرضا

شهردار شهرضا نیز در ادامه این مراسم گفت: با استفاده از همه سرمایه‌های اجتماعی و انسانی شهر برای رشد و تعالی این شهر قدم برمی‌داریم.

حمید شهبازی با بیان اینکه به گفته یکی از مراجع تقلید، شهرضا شهر مقدسی است، افزود: دارا بودن شهدای سرافراز چون شهید همت، علما، حکما و عرفا و شخصیت ‌های بزرگی در بلندای تاریخ این شهر منشأ خیر و اثر بوده‌اند، امیدوارم بتوانم منشأ خیر و اثر در این شهر بزرگ باشم.

 شهبازی با بیان اینکه شهرضا ششمین شهر کشور دارای شهرداری بوده است و از بسیاری از مراکز استان‌ها پیشگام‌تر بوده خاطرنشان کرد: مردم شهرضا مردمی انقلابی و ولایت مدار هستند و  در همه صحنه‌ها حضور دارند و این وظیفه مسئولان را سنگین‌تر می‌کند.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=25064

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.